Je další den v týdnu a tentokrát mi šéf zajistil práci na Slunovratu. Ano na každoroční akci s boháči. Pořádá ji rodina Cameronů. Budu tam společně s Popem u grilu připravovat jídlo.
Oblékla jsem si modré tílko námořnické barvy a staré džínové obnošené šortky. Kolem pasu omotanou starší kostkovanou košili. Dívám se do svého zrcadla a hroutím se, jak špatně vypadám. ,,Potřebuju nový hadry." Prohlásila jsem. Je to akce se zbohatlíky, takže bych chtěla aspoň trošku vypadat dobře.
Bohužel akce je za půl hodiny a já nemám čas ztrácet čas. Holt půjdu v tomhle nepřístupném oblečení. Jednu výhodu to, ale přesto má - nebude mi vadit až se umažu u grilu. Nové věci bych si, akorát zničila.
Rozešla jsem se ke stolku a sedla si na dřevěnou židličku. Nandala si osm piercingů do jednoho ucha a další jeden do nosu. Potřebovaly očistit, takže jsem je přes den neměla na sobě.
Zvolila jsem nevýrazný make-up. Korektor na zakrytí modrých kruhů pod očima a na modřiny na krku. Rána od Jess byla malá, takže mi toho moc nezanechala na obličeji.
Řasenku na zvýraznění řas a černou tužkou malou linku jako ocásek u oka. Poslední lesk na rty. Ve vlasech jsem propletla pár mini copánků a nechala rozpuštěné. Přidala bandana černý šátek. Na zápěstí přivázala pár boho náramků.Popadla jsem batoh na zemi a běžela na chodbu se obout. Po mé konečné činnosti jsem sáhla po klice a vytáhla paty z baráku.
✭ ✭ ✭
S Popem jsem se obejmula a rychlostí světla šla připravovat jídlo hostům. Rozhlížela se po místních lidech, kteří jsou dost směšně oblečení. V podstatě to stejné by si mohli říct oni o mně, takže jsem prozatím ticho jako myška.
Byla jsem zády k celé akci, když jsem uslyšela hlas ženy. Narovnala jsem hlavu a otočila se.
Stála tam úsměvná Kiara s krásnými fialovými šaty. Páni. ,,Ty vole Kie." Přistoupila jsem k Popovi a Kie, kteří se o něčem úsměvně bavili. Zdolala jsem její pozornost. ,,Jsi kočka." Zrak mi sjel od zdola nahoru.
Celé fialové šaty byly protáhlé až ke kotníkům. Nahoře půvabný výstřih s tenkými ramínky. Vlasy upravené do drdolu s vyčnívajícími pramínky a na hlavě věneček s květinami stejné barvy jako šaty. Na krku pár řetízků do dodělání celé krásy.
,,Děkuju Brooke, ty taky." Zazubila se a já též poděkovala. Sice vypadám jako pytel od brambor nebo jako koště, ale díky Kie. ,,Ale je to votrava, radši kraťasy s tričkem než být takhle tupě oblečená." Usmívala se, ale vzápětí protočila očima.
Je mi jasné, že tohle není její styl, ale mně by se tohle líbilo. V životě jsem takhle drahé šaty na sobě neměla, ani v obchodě na vyzkoušení. Holt si nic takhle nóbl dovolit nemůžu.
,,Vážně ti to sluší." Prohodil nervózně Pope. Měl na sobě hnědou zástěru s rukavicemi. V ruce držel obracečku na maso. Poplácala jsem ho nenápadně po zádech a rychle zase přišla ke grilu, abych nic nespálila.
Měla jsem pocit, že Pope něco ke Kie cítí. Byl to jen menší pocit, který poletoval vzduchem, ale možné to určitě je. Nic nevylučuji.
Ve chvíli se vynořila z domu celá rodinka Cameronů, nejbohatší lidé odsud. Vytáhla jsem přesně na čas hotové steaky a položila na talíře. Otočila jsem se a znovu přistoupila ke svým přátelům.
ČTEŠ
𝐎𝐂𝐄𝐀𝐍 𝐄𝐘𝐄𝐒 , 𝐣. 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐚𝐧𝐤 ✔️
Fanfiction╰┈➤ 𝐎𝐂𝐄𝐀𝐍 𝐄𝐘𝐄𝐒; fanfiction // 𝒸𝓏 ✶ ───── 𝑱𝑱 𝑴𝑨𝒀𝑩𝑨𝑵𝑲 𐙚 ,,Ale jinak," potáhl si podruhé z cigarety. ,,Jak se jmenuješ?" ,,Co tě to zajímá, Romeo?" prohrábla jsem si flirtovně vlasy. Zasmál se, ,,Musím vědět, s kým mluvím." ,,Nemus...