Dnešní den jen ostrého slunce. Další víkend zde a my ho v plné parádě rozjedeme. Měli jsme sraz na mole za mým domem.
Žádný make-up, jelikož jedeme na moře lodí. Oblékla jsem se do červeného krátkého tílka a černých šortek. Pod nimi stejné plavky, které nosím kamkoli k vodě. Poslední zlatý řetízek s písmenem B.
Pov. JJ Maybank
Přijeli jsme lodí k požadovanému molu, kde máme sraz s Brooke. Z naší miniledničky na lodi jsem vytáhl skleněnou láhev s pivem.
,,Kie, jsi moje spása." Narovnal jsem si brýle na nose. Kie nám při každé plavbě lodí donese jídlo co zbylo z její restaurace a k tomu i moje oblíbené pitíčka.
,,No jo, JJi." Zandala si kudrnatý pramínek vlasů za ucho. Seděla už pohodlně v plavkách a v uších měla puštěnou muziku. Při tom stále vnímala okolí.
Zrak mi sjel na Brooke, která šla cestou k moli. Přišla mi tahle situace jako slowmotion v editu. Přicházela k nám, vlasy jí lezly do obličeje a do stran podle chození. Ňadra jí lehce poskakovala, ale nejsem úchyl. Na sobě top s vykukujícím bříškem a šortky do obrysu jejích stehen.
Na tváři široký sympatický úsměv. Připadal jsem si trapně, že jen stojím a zírám na přicházející Brookie.
,,Ahoj, lidi." Pozdravila a já k ní rychle zvednul ruku, abych jí pomohl na loď. ,,Díky, JJi."
Jeli jsme přes moře. Loď řídil John B a já si užíval vítr, který mi pročesával vlasy.
Pov. Brooklyn Evans
JJovo postava je dokonalá. Snažila jsem se ovládat, abych mu na jeho břišáky stále nezírala, ale bylo to těžké. Seděl naproti mně a popíjel pivo ve skleněné láhvi. Do půl těla s černými plavkami. Na nose černé brýle a klidný výraz.
Po dopíjení si stoupnul a šel pro další pivo. ,,Hele brzdi, JJi." Zasmála jsem se. ,,Hele, Brooke. Můj cíl je, se tady co nejvíc ožrat." Vložil si ruce v bok. Vstala jsem, rozešla se k němu a zastavila se těsně u něho.
,,Tak hele, JJi. Jsi si jist, že chceš být na mol odpoledne?" Nadzvedla jsem vyzývavě obočí. ,,Můžeš mi dělat parťáka." Vyšpulil emocionálně ret.
Stáli jsme uprostřed lodi, oba jen v plavkách. Neřešili co si nás ostatní myslí a flirtovali jeden s druhým. ,,Vážně chceš být na mol v tenhle krásný slunný den?" Sklonila jsem hlavu více do strany a pozorovala jeho blankytné oči.
Celý incident proběhl tak rychle. Loď s sebou trhla, nebo-li škubla a já díky tlaku neudržela rovnováhu. Spadla jsem na JJe, kterého jsem strhla dozadu a váleli se na sobě v bolestech.
,,Au, promiň." Ležela jsem na jeho svalnatém tělu, když jsem uslyšela smích. Ohlédla jsem se za smíchem, když v tom se za břicho popadal John B alias řidič lodi. Určitě to bylo schválně.
,,To bylo na nás ušitý!" Kéž bych měla místo očí lasery. Abych je mohla použít přesně v takovéhle chvíli. Ležím tady na zemi lodi na JJově břiše. JJ musí mít určitě ochrnutou celou zadní část. Tím mám na mysli záda. Jen doufám, že se nepraštil do hlavy.
,,Omlouvám se, ale to se nedalo udělat." Div se John B nenadechl, jak byl smíchem posedlý. ,,Ha, ha moc vtipný."
,,Ne opravdu to bylo vtipný. Měla ses vidět." Zasmál se Pope a já protočila očima. ,,Panebože, jste v pohodě?" Vyndala si Kie z ucha jedno sluchátko. ,,Asi ano, díky Kie. JJi? Nepraštil ses do hlavy?" Pomalu jsem se od něho odlepovávala a stavila na nohy.,,Johne B, ty čekej takovou karmu. Ne, Brooke. Jsem v pohodě, jen mě bolí záda jak prdel." Zasyčel, když si pomalu stoupal.
Podala jsem mu na pomoc ruku, aby se zvednul. ,,Díky, Brooke."Ale i přesto všechno si z ledničky na lodi vzal pivo a popíjel ho. I přes tu špatnou událost, která nebyla až tak ve výsledku špatná.
✭ ✭ ✭
ČTEŠ
𝐎𝐂𝐄𝐀𝐍 𝐄𝐘𝐄𝐒 , 𝐣. 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐚𝐧𝐤 ✔️
Fanfic╰┈➤ 𝐎𝐂𝐄𝐀𝐍 𝐄𝐘𝐄𝐒; fanfiction // 𝒸𝓏 ✶ ───── 𝑱𝑱 𝑴𝑨𝒀𝑩𝑨𝑵𝑲 𐙚 ,,Ale jinak," potáhl si podruhé z cigarety. ,,Jak se jmenuješ?" ,,Co tě to zajímá, Romeo?" prohrábla jsem si flirtovně vlasy. Zasmál se, ,,Musím vědět, s kým mluvím." ,,Nemus...