1

45 4 0
                                    

Vanemad äratasid mu üles lauluga, kuna mul on sünnipäev. Mu õed olid kohal ja vend kes on kodust välja kolinud. See oli tõsiselt tore. Ma sain sünnipäevaks kutsika, Iphone 5s, MacBook'i, lennupiletid Londonisse ja tagasi 2x, V.I.P piletid.... oh good, kukun pikali kohe,5 seconds of summer' KONTSERDILE+Meet&Greet ka veel. Tegelt ka?! Mu parim sõbranna armastab neid. Ma kutsun tema, siis ma ei pea üksi jubeduste kontserdile minema. Mulle ei meeldi 5sos. Mu parim sõbranna Anastasia räägib nendest palju. Helistaks talle ja siis vaataks kinke edasi.

Kõne

M: "Hei Ana.

A: "Hei, mis mureks?"

M: "Ära karjuma ja kiljuma hakka, aga sa oled oodatud minuga friikide kontserdile."

A: " Milliste friikide; one direction, Goldplay, The Wanted?"

M: "Üks jäi puudu. 5sos"

A: "OMAIGAAD, JEESUS, TEGELT KA VÄÄÄÄÄÄÄÄ? LOOMULIKULT MA TULEN. MILLAL? KUS? KUIDAS SINNA SAAME?"

M: "Rahune. Täna õhtul lähme. Ma sain Londonisse ja tagasi lennupiletid, VIP piletid ja M&G ka veel lisaks"

A: "Ma hakkan pakkima, armastan"

M: "Sind ka" ja panin kõne kinni.

Vanemaid ega kedagi minu toas polnud peale kutsika. Mul oli 4 ümbrikku. Kõikides oli raha. Mu sünnipäevaks pole vaja anda mulle kokku 10 000€. Ma otsisin välja oma kohvrid, kõik mis mul on. Ja hakkasin pakkima. Panin 3 kleiti, 5 paari pluuse, 7 sokipaari, ühed villased sokid, 2 pusa, 4 seelikut, teksasid, retuuse, pesu, bikiinid, hambahari, enda hambapasta, mis oli mulle ostetud kui peaksin minema üksi reisile.

"Sandra, tule alla. Söök on valmis." karjus ema. Läksin alla ja nägin et seal olid pannkoogid kuhu peale oli vahukoorega lastud:palju õnne. Käekirja järgi sain aru, et isa tegi. Tal on see ilus käekiri. Kutsu tuli ka alla. Küsisin et mis me talle nimeks paneme. Vali ise sain vastuseks. Mmmmmmmmmmmmmm, Marley. Võtan ta kaasa. Salaja.

Ma olen Sandra Styles. Harry on mu vend. Mul on erk rohelised juuksed kuna Harry ütles et ta laseb mu juuksed pruuniks värvida, aga lasi erk roheliseks. Aga päris lahedad juuksed on mul. Ma olen 17, mul on sinised silmad. Mu lemmikvärv on must, valge ja erk roosa. Ma tahaks et mu töö oleks see, kui ma saaksin oma kohvikut või restoraani juhtida. Praegu töötan ettekandjana. Anastasiaga me oleme parimad sõbrad juba lasteaias saadik, me läksime ühte kooli ja ülikooli ka. Ta on nagu õde mulle.


Hei, see siis minu esimene osa. Sorri kui trükivead sees. Aga commige ja like'ge ka:) Tänud:) Nimes kasutan enda eesnime.


FanfictionWhere stories live. Discover now