3

18 2 0
                                    

Eelmises: "Te tunnete üksteist kaua?" küsis Luke. "Ei, kõigest 14 aastat" naersid tüdrukud.

Selles:

KÕIGEST? Woah, need on küll parimad sõbrad.

"Kuidas te kohtusite?" küsisin mina. Sandra oli ikka veel Anastasia seljas ja nad hakkasid rääkima:"Eeeeee, ma mäletan kui me essat korda lasteaias nägime, kui me olime kolmesed." rääkis Sandra. "Ja siis kuni praeguseni oleme käinud ühes ja samas koolis ja klassis jne" rääkis Anastasia edasi. Jõudsime jalka platsile ja tüdrukud jooksid ringi. Võtsid meilt palli ära ja jooksid väljakule mängima. Jooksime järgi aga ei saanud palli kätte nende käest.

Luke's POV

Wau, see Anastasia on ilus. Eriti kui ta jookseb või mängib palli. Ta naeratus on imeilus.

"Hei Anastasia, viska pall siia, ma ei anna teistele" ta uskus mind. Sain palli ja viskasin Michael'le, kes rääkis Sandraga juttu:"Sa oled jalgpallis käinud?" "Nope, aga Anastasiaga oleme niisama mänginud küll." "Mikey, pall tuleb!" karjusin ma. Ta püüdis palli kinni ja viskas korvi. Lõpuks me mängisime kaks tundi ja tüdrukud jäid pinkidele magama. Me Mikey'ga võtsime nad sülle ja Ash ja Cal võtsid nende ja meie asjad. Me viisime nad toas sama voodi peale ja sulgesime ukse.

"Kuulge, Anastasia on ikka suht ilus, ja mulle tundub, et Michael'ile meeldib Sandra kuna ta on ikka veel seal toas" sosistasin poistele. Me kuulsime, karjusid teised trepi pealt. Me hakkasime kõik telekat vaatama, sealt tuli meie laul.

"Don't talk, let me think it over, how we gona fix this, how we gonna under all the pain" karjusime poiste ja Anastasiaga. Sandra ei laulnud. Anastasia ütles et me ei meeldi talle väga aga ta harjub. Loodame.

Sandra POV

"Ma lähen magama" karjusin ja tegin Ana'le kalli. Võtsin oma telefoni ja läksin üles. Ma käisin pesemas ja panin ühe pluusi selga mis ma sealt toast leisdsin. See oli musta värvi ja seal olid lühikesed erk rohelised juuksekarvad aga ma ei viitsinud mõelda.

Hommik#

Ärkasin üles ja läksin hambaid pesema. Kui välja tulin, nägin diivanil Michael'i vist.

"Mida sa siin teed?" küsisn Michael'i käest. "Magan oma diivani peal" sain vastuseks. "See pluus on siis sinu oma?" küsisin temalt veel. "Mhm. See sobib sulle" ütles ta unise häälega. Aaaww. Nii nunnu. Võtsin pluusi ära ja panin enda oma selga. Ma magasin pesu ja pluusiga. Läksin alla ning tegin kohvi. Siis tuli alla Anastasia. "Hei kallis" ütles ta mulle ja kallistas mind. "Hei. Kelle pluus sul seljas on?" küsisin "Luke" sain vastuseks. "Sa teadsid et me poiste toas olime?" "Muidugi, Luke tuli minu kõrvale, aga me ei teinud midagi" "Ma magasin üksi suures voodis ja Mikey magas diivanil, aga seda panin alles hommikul tähele." Ana ainult kuulas imestunult ja lürpis kohvi. "Kes te olete?" küsisid nad.

Kes seda küsisid, saate teada alles järgmises osas.

FanfictionWhere stories live. Discover now