Eelmises: Mel tõmbas Jace'i palatisse ja ise lahkus.
Selles:
"Hei, kuidas end tunned?" küsisin ma kohe kui Jace sisse astus Ana'lt.
"KAS SEE ON SU POISS?" karjus anastasia rõõmust. Me hakkasime Jace'ga naerma selle peale"Ei ta on lihtsalt Melany vend" "Kahju, lootsin varsti tädi Anastasia'ks saada" ütles ta mulle sosistades. Ma togisin teda ja hakkasin täiega naerma. Seejärel astus sisse Luke, läks Ana juurde ja suudles teda. Me lahkusime ja hakkasime meie kodu poole liikuma. Kuna Harry läks ära juba, pidime me minema Jace autoga. Olime umbes viis minutit sõitnud, ning avastasin et olen armumas. Anastasia pani vist mulle loitsu peale. Ahh k*rat. Sorri kutid, mul läks alguses meelest et Anastasia oskab loitse peale panna. Ilmselgelt panigi mulle loitsu peale. Olime maja ees ja Jace parkis auto ära. Kui sisse jõudsime, suudlesid Zayn ja Perrie, Liam ja keegi võõras, Calum ja mingi võõras tüdruk, Michael ja Steffy, Ashton ja mingi võõras tüdruk, Louis ja Sophia, ning HARRY JA MELANY!? WTF nagu. Kuna kõik suudlesid, suudles Jace mind ka. Ma teadsin et Anastasia pani loitsu peale. Me liikusime edasi viimasesse külalistetuppa ja keerasime ukse lukku. Ma olin Jace süles ja me suudlesime ikka veel. Ta liikus vaikselt voodi juurde, hoidsin oma jalgadega tema kehast kinni ja Jace võttis oma pluusi ära. Ta pani mu voodile pikali ja pani oma käed mulle pluusi alla, võttis selle ära ja juba olid rinnahoidjad ka kuskil maas. Köhatasin kuna kardinat polnud ees ja keegi võis vaadata. Ta lõpetas korra, lasi kardina alla ja tuli tagasi. Ta tegi mu püksiluku lahti ning võttis need aeglaselt ära. Tema püksid olid ka maas juba ja ta tõmbas mu aluspüksid alla ja siis mina tema bokserid. Ta tuli suudlustega allapoole ja naba piirist lõpetas ära ja ühesõnaga oli meil imeline õhtu. Hommikul ärkasin Jace kõrval. Tulin voodist välja ja panin Jace musta "värvi pluusi selga ja enda aluspüksid jalga. Läksin alla ning kõik olid magama jäänud. Nagu absoluutselt kõik jäid sinna magama. Ma tegin telefoniga pilti ja seejärel postitasin selle Twitter'sse: "My best friends 4ever"@Souis;Zerrie;Marry;Stefael;Ashton?;Calum?;Liam?
Luke tuli ka lõpuks koju. Ta nägi mind mingis meeste pluusis ja oletas et see on Mikey oma aga ta nägi et Mikey on Steffyga. Ma ei kuulnud kui Jace alla tuli ja mult tagant kinni võttis "Sinna mu pluus kaduski" ütles ta ja suudles mind. "Lukeeeeeeeeeeeeeeee? see oled tõesti sina? Oo ma pole teid kõiki nii ammu näinud" ütles ta Luke'le. Ma panin kohvi vee keema ja istusin diivanile ja panin telku käima. Sealt tuli täpselt 5sos'i Try hard. Palusin Jace'l ja Luke'l kõrvad kinni katta. Seejärel panin muusika põhja ja kõik olid kohe püsti. Keerasin natuke vaiksemaks tagasi, ise naersin täiesti kõht kõveras. Michael vaatas mind kaua ja siis vaatas Jace kaua, kuna tal ei olnud pluusi. Jace võttis mu üle õla ja jooksis toas ringi, Mikey vaatas koguaeg. Kas ta oli kade?
Hei hei, sorri kui need igavad aga ma muud moodi ei oska. Pliis commige ja vote'ge. Aidake mul Jace ja Sandra shippimis nimi välja mõelda.
YOU ARE READING
Fanfiction
RomanceMul oli kõik hästi, ma ei olnud varem armunud olnud, mulle ei olnud keegi varem meeldinud, aga kui Jace Wayland mu ellu tuli, muutus mu elu täielikult. J.C.W