Eelmises: Eleanor on Niall'i ja Sannu õde, kes tahab Sannu endaga kaasa tirida ja oma viha tema peal välja valada. Ukselink käis ja me kõik hüppasime diivani tagant oma nugadega välja.
Selles:
"Mis toimub?" küsisid nad kui tuppa astusid. "Michael ja Luke. Kus Eleanor on?" "Vanglas. Mida te teete? Hulluks läksite?" küsis Luke imestanult. Me rääkisime neile selle loo ära ja Mikey läks oma toa poole. "Mikey, las ta puhkab praegu" tuli Anastasia välja Mikey toast. Mikey ei kuulanud, vaid läks ikka.
Michael's POV
Ma jooksin oma tuppa, aga teised peatasid mind. Ma ei kuulanud neid, vaid läksin ikka oma tuppa. Ta magas mu voodis, ma katsusin ta laupa ja see oli tulikuum. Jooksin alla, tõin kraadiklaasi ja tormasin üles tagasi. Kraadiklaas näitas 39.2. Tal on palavik. "Tüdrukud!" karjusin mina. Nad jooksid üles nagu hullud" kõik on korras, lihtsalt jälgige teda. Me peame poistega bändiproovi minema." ütlesin ma. Nad noogutasid ja me istusime poistega- ainult Luke, mina, Ash ja Cal- teised jäid siia, juhuks kui Eleanor põgeneb vanglast.
Harry's POV
Jumal küll. Mida see bitch tahab küll meist? Jätku rahule juba. Sannu saab südamerabanduse niimoodi, aga seda ei juhtu. Lihtsalt kui Eleanor Samantha Clay veel meie majja tuleb, või ründab/teeb midagi mu õele, tapan ma ta ise ära. "Harry?!" karjus Niall natuke valjema häälega. "Mhm?" "Ma küsisin kas sa teadsid, et Eleanor teie õde on?" "Natukene" vastasin "Mis natuke? Sa oleksid võinud vähemalt rääkida meile!" tõstis nüüd juba mu peale häält Liam, kes oli terve aeg vait olnud. "Ja jaa. Sorri" ütlesin ja läksin oma pisikest õde vaatama."Kas tal on kõik korras?" küsisin tüdrukutelt, kes ta voodi ümber kogunenud olid. "Tal on palavik aga muidu kõik korras. Ahjaa, ta karjub unes koguaeg: Jäta mind rahule, ära tee, ei, ning ta on joonistanud neid märke koguaeg. Niall, sa ei tea nendest märkidest midagi?" raputasin pead. See oli Pentagramm. Viisnurk ja seal sees on täht. Ta on seda juba 7.aastaselt joonistanud, aga keegi ei tea miks. Järsku läks aken lahti ja seal oli........
Heia, sain valmis sellegi:) palun ärge heitige kui ei meeldi või liiga lühikesed
YOU ARE READING
Fanfiction
RomanceMul oli kõik hästi, ma ei olnud varem armunud olnud, mulle ei olnud keegi varem meeldinud, aga kui Jace Wayland mu ellu tuli, muutus mu elu täielikult. J.C.W