5

21 2 0
                                    

Eelmises: Nägime Eleanori. Seda sama Eleanori, kes ähvardas meid tappa kui ta politseie anname.

Selles:

Louis'e POV

Ma isegi ei teadnud, et ta tuleb. "Hei rahvas. Mis on?" "MIDA SA SIIN TEED?!" karjusid tüdrukud. "Ahjaa, teie kärbsed olete siit varsti siit lennanud minema!" karjus ta tüdrukute peale. Michael ja Luke astusid kaistseks välja. Kas neil neljal on midagi? "Eleanor, mida sa siit otsid? Louis'el on uus tüdruk, aga teda pole lihtsalt kaasas." karjus Luke. "Keegi pole lubanud teil rääkida!" karjus ta kõvemini kui kunagi varem. Ma polnud teda nii hullult kuulnud veel karjumas. Luke ja Michael võtsid ta sülle, panid jalanõud jalga, ja panid Eleanori autosse istuma. Auto uksed lukku, nii et El, välja ei saaks. "Louis, äkki seletad mida nad siin teevad?" palus Perrie. "No ma isegi tegelt ei tea mida ta siin teeb, aga ma kardan, et ta tahab Sandrale ja Anastasia'le kätte maksta." Sannu jooksis Mikey tuppa, ma poleks pidanud talle seda rääkima. Anastasia jooksis talle järgi ja koputas ja karjus: "Sannu, lase palun sisse mind." ei midagi "Sandra Elisabeth Styles!" karjus ta. Ma ei teadnud, et tal kaks nime on. "Mida?" küsis ta. "Lase mind sisse. Palun" ta tegi ukse lahti ja Anastasia läks sisse. "Ära kuula Louis't. Ta ei tea ise ka mida Eleanor tahab!" "Mina tean!" karjus ta Mikey toast nii et me kõik võpatasime. Jooksime ukse taha kuulama. Harry teadis ka millest jutt käib. "Hakka rääkima" karjus Anastasia. "Ainult siis kui sa mu peale ei karju, ja mu peale ei solvu kuna ma pole sulle rääkinud." "See ei saa nii hull ka olla ju." "Kas sa kuulad äkki mind ära?!" "Mhm" "Igatahes, see pere kus ma enne siiatulekut elasin, ma sain teada, et nad pole mu päris vanemad. Mu vanemad on surnud ja mulle ei räägitud. Sellest sain teada oma 16-al sünnipäeval, kui ma haiglas olin. Mäletad kui ma sinna sattusin" "Ja" vastas tüdruk nutuse häälega. "No haiglas, tuli Eleanor mu palatisse ning ütles: Ma olen sinu ja Harry õde. Meie päris vanemad on surnud. Ma hakkasin siis naerma ja Eleanor rääkis rahulikumalt. Siis tulid kasuvanemad ka samal päeval haiglasse ja hakkasid Eleanori peale karjuma, et nad ei lubanud, tal rääkida sellest ja saatsid ta minema. Paar kuud tagasi sain teada et talle pandi minust lähenemiskeeld. Ja nüüd ta tahab mu endaga kaasa tirida, et minu peal oma viha välja valada. Ta tappis kunagi minu ja Harry onu ära-- mürgitas ta" ütles tüdruk seda juba veidi vaiksemalt. Me läksime alla ja istusime diivani peale, kõigil noad käes. Välisukse link käis ja me kõik hüppasime diivani pealt oma nugadega välja. Seal olid......

Hei:) loodan et teile ikka meeldivad need:)

FanfictionWhere stories live. Discover now