Eelmises: "Kes te olete?" küsisid nad"
Selles:
"Kes te ise olete?" küsisime vastuseks. "Ou hei Niall!" karjus Luke toast. "Hei bro. Kuidas teil läheb? Kes need seal köögis on?" "Hästi läheb, need on tüdrukud, kes elavad meiega äkki kolm aastat või ühe nädala." "Veab teil" karjus Harry alla tulles.
"ONE DIRECTION. Teid pole nii ammu näinud" karjusime Ana'ga ning jooksime poisse kallistama.
Michael's POV
"See on siis sinu pluus?" küsis ta mu käest. "Mhm. See sobib sulle" vastasin ja magasin edasi. Siis käis uksepauk ja ta läks alla. Vesi kees, ei tea kas ta teeb endale kohvi? Ilge karjumine hakkas pihta. Panin dressipüksid jalga ja tormasin toast välja: "Kes kurat mul magada ei lase?" naersin. Niall, Harry, Louis, Liam ja Zayn?! What? Mida nad siin nii vara teevad? Kallistasin poisse ja Perrie't. Perrie on Zayn'i tüdruk.
"Hei, sorri et nähvasin" "Hhahahahahah., pole hullu!" ütles Niall oma Iiri aksendiga. Läksime siis alla. Tüdrukud olid seal ja Luke läks ehmatas Anastasiat selja tagant. Jooksis hiirvaikselt sinna ja võttis selja tagant kinni ning keerutas :" Mis sa mulle rääkimatta oled jätnud Ana?" küsis Sandra naerdes. "Ma ei petaks sind mitte kunagi Luke'ga, mu kallis" vastas Anastasia naerdes. Nad on ilmselgelt liiga kaua koos olnud. "Kas te elate koos?" küsis Ash, kes ennast voodist välja viitsis ajada. "Mitte otseselt aga oleks kolinud kohe, kui poleks siia tulnud" vastasid tüdrukud mulle. Ja kallistasid üksteist kõvasti.
Bella's (Nialli tüdruk) POV
"Niall?" küsisin. Eino tore. võiks mind nagu enne äratada kui kuhugi läheb. Panin lühikesed püksid ja topi selga. Läksin uksest välja ja kõndisin alla poole. Anastasia ja Sannu jooksid kiljudes minu poole "BELLA!" karjusid mõlemad peaaegu nutma puhkedes rõõmust. "Hei kallikesed. Mida te siin teete?" "Elame nüüdsest siin kolm aastat, AGA MIDA SA SIIN TEED?" küsisid nad. "Ma olen Niall'i tüdruk ja tulin temaga kaasa. Neil hakkab kahe päeva pärast tuur ja ta kutsus mind kaasa. "Perrie on ka siin ju" karjusin tüdrukutele. Poleks pidanud. Nad tormasid Zayn'i juurde ja hakkasid küsima kus ta on. Ta astus ise toast välja ja me kolm jooksime talle vastu. Ja kõik oli sama nagu minuga. Kõik oli sama mis varem! Poisid vaatasid imelikult meid. "Me oleme parimad sõbrannad 11 aastat olnud nii et ärge vaadake imeliku näoga" karjusime ja naersime samal ajal. Poisid ei teinud välja vaid vaatasid ikka sama lolli näoga meid, kuni nende nägu muutus! Minu, Perrie, Sandra ja Anastasia nägu muutus vihaseks. Eleanor!? See sama Eleanor, kes ähvardas meid tappa, kui midagi kellegile ütleme et ta pangaröövel on. Poistele muidugi ütlesime ja nad andsid ta politseile üles ja nüüd ta pani Louis'e uskuma, et ta ei tee enam. Ja tuli temaga vist kaasa. "MIDA TEMA SIIT TAHAB?!" sisistas Ana läbi hammaste.
YOU ARE READING
Fanfiction
RomanceMul oli kõik hästi, ma ei olnud varem armunud olnud, mulle ei olnud keegi varem meeldinud, aga kui Jace Wayland mu ellu tuli, muutus mu elu täielikult. J.C.W