Olime bussi istunud. Minu õnneks saan ma poistega hästi läbi ja nad ei kiusa mind. Vahel, aga siis ka naljaga.
Siin ma nüüd olen. Istun bussis, üksi, klapid peas ja kuulan The Fooo Conspiracy laulu-97 Ways. See on üpris hea. Täpselt siis kui ma lauluga poole peal olin, helistas mulle Harry Styles. Mu vend, tänu kellele mu juuksed on erk rohelised.
*Kõne*
H:Helloo, kus oled?
M: bussis, sõidame kodu poole. Miks?
H: lase end km enne kodu maha panna.
M: Teeme nii, love ya.
Kuulasin edasi. Lõpuks oli minu peatus ja ma läksin maha. Seal olid Noah, Harry, Liam, Louis, Niall ja Marcus. Noah on mu parim sõber. Tal on rohelised silmad ja pruunid juuksed. Marcus on ta vend, Tal on oranzid juuksed ja pruunid silmad. Niall, tema on mu elu armastus. Ma ei teagi keda valida. Jace või Niall? Niall'ga on meil palju ühist. Kallistasin poisse ja me läksime Nialli, Harry,Liami ja Louise'ga oma teed. Me istusime nende bussi ja sõitsime USA'sse. Ma olen seal ühe korra käinud. Kolm aastat tagasi suvel. Me käisie seal Harry'ga. Me saime päris pruuniks. Olime lennujaama jõudnud. Ma ei pannud tähele.
Niall's POV
Me olime lennukisse jõudnud vahepeal. Meil olid kahesed kohad. Ma istusin Sandraga koos. Ta istus akna all. God, I love her. Tal on need ilusad erk rohelised juuksed ja rohelised silmad. Ei tea kas tema minu vastu ka nii tunneb.
M: Sandra, ma.............
Mida Niall ütles? Saate teada varsti. Love ya
YOU ARE READING
Fanfiction
RomanceMul oli kõik hästi, ma ei olnud varem armunud olnud, mulle ei olnud keegi varem meeldinud, aga kui Jace Wayland mu ellu tuli, muutus mu elu täielikult. J.C.W