Jisungdan
Sabah uyandığımda üzerimde bir adet seungminle karşılaşmıştım. Koltuktan düşmüş gerizekalı. Keşke onun yanına yatak sarmasaydım kendi yatağımda yatsaydım tuh.Böyle birşey yok bu seungmin ne kadar ağırsa net 79 kilo var. Abarttım. Hemde çok. Max50 kilodur bu kuçu.
Hemen seungmini de uyandırıp pencereden bakmaya kalkışmıştım ki seungmin beni durdurdu."Napıyorsun salak mısın Jisung tabii salaksın benimki de soru. Pencereye bakamayız yoksa fark ediliriz aptal."
"Napcaz o zaman bu malın gelip bizi
dövmesine izin mi vercez Allah Allah""Dur şimdi balkona çıkalım önce"
"Seung sen harbi süzme malsın la! Pencereden bakmayalım farkediliriz diyip balkona çıkalım diyen ilk kişisin."
"Sus lan sensin süzme mal" dedi ve devam etti "ona bakmamış gibi yaparız senin çiçekleri sular çaktırmadan bakar çıkarız gerizekalı pencereden bakınca direkt belli olur aptal seni."
"Tm o zamn sen çık"
"Niyeymiş o?"
"Fikir senin"
"İyi tamam be ama arkamdan gelmezsen yemin ederim herşeyi söylerim minhoya"
"Sansürlesene salak"
"Söylerken nasıl sansürleyeyim yarram?"
Seungminin arkasından geliyordum çünkü gitmezsen beni bitirirdi.
O çiçekleri kendi kabıyla sularken
bende etrafa bakıyordum"Bu benim değil mi lan!!!!!"
"Anlatabilirim seungmin"
"Çalmışsın düpedüz neyi anlatıyon Jisung!!!!!??"
"Çalmadım bi kere (ç)aldım"
-----------
Biz orda bağırırken hiç mahallede görmediğim bir araba görmüştüm. Ve içinden çıkan kişi Minhoydu. Evet Minhoydu. OLAMAZ MİNHOYDU"Seungmin çabuk bak şuraya minho geldi"
"Şimdi sıçtık knk."
"İlk defa haklısın knk."
Minhodan
Bağırışlarını duyuyordum. Aptallar bu saatte çiçek suluyorlardi. IQ düşer bunların yanında.Onları İçeriye girene kadar bekleyip izlemiştim.İçeri girdiklerinde bende kapıyı çalmak PARDON KIRMAK için apartmana adımımı atmıştım
İlk önce kapıyı tıkladım fakat açan olmadı. Delikten beni gördüler diycem ama deliği de kapattım. Balkonda görmüş olmalıydılar başka şansları yoktu.Kapıyı kırmak için elimde tuttuğum sopayla birkaç kere vurdum. Zaten hemen de kırıldı. Kalitesiz insanın max kapısı...
Son kez vururken "ahhhh" diye bir inleme sesi gelmişti. Bu Jisungdu. Kapıya vururken ona da vurmuştum.
"Ah kolum acıyo!"
"Jisung! Senin burada ne işin var?"
"Evim olduğu için olabilir mi acaba? Ahhh!"
"Yok yani kapının arkasında niye duruyordun anlamında?"
"Sen kapıyı açma diye"
"Özür dilerim gerçekten çok mu acıdı?"
Seungmin gelmişti.
Sırıtkan bir yüzle "Yok yalan yapıyor birazdan geçer.
Olm iyi misin kırdın çocuğun omzunu resmen!""Ben bilerek yapmamıştım aslında-"
Seungmin çıkıştı.
"Siktir m*inho, bilerek yapmamışmış!""Niye kesik bir şekilde söyledin?"
"Haa, alışmışım yaa boşver"
"Kolum çok kötü acıyo!"
"Tamam jis bekle knk gideriz hastaneye 5dk sonra"
Hemen söze atlamıştım
"Ben götürürüm."
"Minho iyi misin bu çocuk sana boya döktü falan sen sonra sinirlendim bunu tuvalete kitle-"
Jisung, seungminin lafını yarıda kesti.
"Kuçu sussana bi başlamayayım sana.""Hadi gidiyoruz Jisung."
"Ben gelmiyorum"
"Hadi jis gidelim ne olacak bak vicdan azabı çekiyor minho"
"Olmaz"
"Olur Jisung hadi"
"Hayır dedim"
"Bende evet dedim"
Sözümü tamamladıktan sonra kolunu tutup çekiştirmiştim."Napıyorsun ya?"
"Seungmin tut şunu götürelim hadi"
"Olur valla"
"Seungmin seni varya ters çevirip düz dönderip..."
"Jisung susar mısın hadi ama uzattın!"
-------
Hastaneye gitmiştik ve pekte sıra olmaması işimize gelmiştiİçeri girdiğimizde doktor tanıdık gelmişti hepimize. Bi dakika bi dakika
BU JK HOCA DEGİL MİYDİ LAN?"Ananı avradını? Jk hocam doktor mu oldunuz yoksa ben mi miyopum?"
"Miyoplukla ilgisi falan yok tamamen salaklık seninkisi." Jisung, bana söylemişti.
Jk hoca devam etti. "Jisung sen gözüme gorünmesen iyi edersin"
"Neden hocam ay pardon doktorum"
"Son yaşananlardan sonra okuldan atıldığım için olabilir mi acaba?"
Hemen söze girmiştim
"Aaa doğru Jk hocam peki tamam da nasıl birden doktor oldunuz amk?"
"Aramızda kalsın yoksa hepinizi rezil ederim"
İçimden "Zaten rezil oldum daha nasıl olabilirim ki?" demiştim.
"KAÇAK DİYELİM"
"NE"
"HOCAM BEN GİDEYİM Mİ SİZ BENİ TEDAVİ EDEMİYCEKSİNİZ SANIRIM HATTA KOLUM GEÇTİ BİLE NOLUR GİDEK BİZ"
Seungminde katılıyormuş gibi kafa salladı.
Ben önce Jisung şaka yapıyor gitmek için diye düşünmüştüm ama çıktığımızda gerçekten de korkudan hiç acı macı kalmamış omuzunda.
Bir daha iyice emin olmak için omuzuna baktığımda emin olmuştum. Hafif bir sıyrıktı.
"Hadi arkadaşlarınızı da çağırın hep birlikte kafeye gidelim"
"Ooooo keko minho kibarlık yapıyor"
"Seungmincim susarmisin bi karisma"
"Ben gelmiyorum"
"Ohooo sen de hiç bir yere gelmiyorsun ki böyle olmaz Jisung"
"Gelmiyorum işte hem sanane"
"Geliyorsun dedim"
Seungmin:
"Evet geliyoruz dimi jis mali"
"Offff tamam be"
"Ben hemen bizimkilere haber vereyim"
Arabada oturmuş herkese haber verdikten sonra yola koyulmustuk. Birden seungminin "Chan da mı gelcek?" Sorusuyla arkamı dönüp "evet sonuçta o da arkadaşım??" Demiştim. Jisung da seungmine dönüp "kuçu evin yaniyoo ama sonemiyoo" dedi. Bu sözüne patlamistim ve "YOK ARTİK NE ARA" diye bagirmistim. Seungminde dönüp:
"Malmisiniz salak misiniz hani minho dedi ya arkadaşlarınızı çağırın bende senin arkadaşlarında mi gelecek diye sormuştum"
Jisung:
"Hıhı oyle kesin"
"Jis sus mal"~~~~~~~~~
NELER OLUYO OLM
NEYSE KUCU İTFAİYE CAGİRDİK BİKAC GUNE GELİR AMA EVİNİ SONDUREMEZ YANİ O DERECEBİR SONRAKİ BOLUMDE GORUSELİM 💖✨🤍🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Dalı Gevrektir//Minsung
HumorJisung resim dersinde hyunjinin boyaları ile resim yaparken yeşil boya için kavga eder ve boya yanlışlıkla beden dersinde olan Minhonun üzerine dökülür. Bunun üzerine Minhoya tüm okul erik demeye başlar. Minho üzerine boya döken çocuğu her yerde ara...