Minhodan
Jeonginin kaçan topunu almak için gitmiştim. Tam eğilip topu alacak ve gidecekken üzerime kocaman bir kutunun ve o kutunun içinden de yeşil bir sıvının döküldüğünü görmemle ne olduğunu anlayamamıştım."Aa minho erik oldu"
"Puhahahahah"
Herkes bana bakıp erik demeye ve alay etmeye başlamıştı. Lan erik yuvarlak olur amipler. Neyse şimdi şu olayın içinde bunu düşünemezdim.
Chanın "Minho! Bune lan dhjaugshsu" dediğini duymuştum ama tepki verememiştim.
"Seni bulacağım velet!!" diye bağırmamla kafamı kaldırıp üste baktığımda bir yüzle karşılaştım. O çocuk büyük bir ihtimalle üzerime boya döken çocuktu. Sinirimden patlayacak bir bomba gibi okulun içine girdim.
İlk işim beden eğitimi kıyafetlerimi değiştirmek ve formamı giymek olmuştu. Allah'tan yedek üstüm vardı.
Kapının tıklatılmasıyla kapıya dönüp "kimsin be?" Diye bağırmıştım.
"Benim minho aç kapıyı yoksa kırdırtmak zorunda kalıcam"
Jeonginin sesini duyunca kapıyı açtım."Özür dilerim minhocum bilseydim topu ben alırdım sonuçta benim topum beni affet minhocum."
"Hemen hamurlaşma sende."
Saçlarımı yıkıyordum. Dibine kadar gitmişti tabi zor oldu biraz.
...
"Kanka niye çektin ki boyayı iyi mi oldu okulun stres topu kişisine döküldü biden, inşallah seni bulmaz yoksa ayvayı hatta karpuzu yedin sen."
"Bilerek yapmadım ki hem bulamaz beni eğer sen sussan kuçu"
Bu koridordan gelen sesleri duyduğumda sinirden kıpkırmızı olmuştum. İçeri girenler onlardı. Ve pencereden gördüğüm o yüz bu çocuktu.
Sakince kapıyı kapattım. Bunlarda harbi süzme maldı diye düşündüm. Nasıl tanımadılarsa beni burda saçımı yıkıyorum yeşil boyayla kaplıyım resmen.
"Eveeeett merhaba beyler"
"Merhab-"
"Sen nasi buldun Jisungu ya"
Jisungdan
Seungmin bari adımı söyleme salak seni diye içimden geçirdim. Ne yapacağımı bilmiyordum ve ani bir şekilde çıkmak için kapıya uzandım. Kapı kilitliydi. Evet şimdi gerçekten yolun sonuna geldiğimi söyleyebilirim!"Jisung. Peki Jisung neden üzerime boya döktüğünu sorabilir miyim acaba zahmet olacak?"
"Yok ne zahmeti söyleteyim tabi-"
Seungmin benim mal olduğumu bildiği için hemen konuşmaya girdi."Bak kardeşim yanlışlıkla derste boya dökülmüş söylediğim gibi yanlışlıkla bu yüzden hadi zorlama bizi jis özür dilesin bitsin gitsin tamam mı?"
"Ben mi diliycem??? Hayır olmaz niye diliyorum!!?"
Bu dediğimle seungmin bana olm sen varya ben seni döverim bı kere dediğimi yap angut der gibi bakmaya başladı.Napayım ama ben şu kılıktan özür dileyecek kadar düşmedim abi
"Hahahah sizi bırakacağımı mı sandınız. Yanlış düşünmüşsünüz. Senin bana yaptığın gibi, bende seni rezil edeceğim Jisung."
~~~~
YAA JİSUNG NAPTİN JİSUNG
EVET DİGER BOLUMDE BİRAZ KAOS KATİCAM BAKALİM NASİL OLCAK
BİDE BİR SÜRPRİZ YAPİCAM
COK GUZEL OLCAK YAAAA✨💖
BU BOLUMU KİSA TUTTUM DİGER BOLUMU BEKLEYİN MUQ OLCAKBİR SONRAKİ BOLUMDE GORUSELİM 💖✨🥰🤍🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Dalı Gevrektir//Minsung
HumorJisung resim dersinde hyunjinin boyaları ile resim yaparken yeşil boya için kavga eder ve boya yanlışlıkla beden dersinde olan Minhonun üzerine dökülür. Bunun üzerine Minhoya tüm okul erik demeye başlar. Minho üzerine boya döken çocuğu her yerde ara...