Jisungdan
Hastaneye gitmek için nihayet gelebilmişlerdi. Chan ve seungminin gelmesini beklerken belimin ağrısını unutup Minhoyla erik yemek için tekrar ağaca çıkmıştım. O kadar yani.Sonunda ağaca vuran iki adet far lambasının ışığıyla Chanin geldiğini fark etmiştim. Minhoya dönüp baktığımda muhtemelen evden çantasına koyup getirdiği saklama kabına erik doldurduğunu gördüm.
"Minho, geldiler."
"Hassiktir, iki saate anca geldi."
Chan arabayı durdurup inmek için kapısını açtı. Hemen yan koltuktan da Seungmin inmişti.
"Çok bekletmedik umarım?"
Minho sadece kaşlarını kaldırıp güldü. "Yok kanki ne beklemesi, az daha yokluktan Jisungu sikip üreyecektim ki hastaneye götürsün bizi."
Seungmin kolumu tuttu. "İyi misin jis? Ağırlığını verebilirsin zorlama kendini."
"Hayır yok o kadar değil, sadece arkaya ve öne eğildiğimde acıyor."
Chan arabayı işaret etti. "Binin, yolda anlatın her ne olduysa."
Minho aklına gelince tekrar derin bir nefes aldı. "Siktiğimin hyunjini.."
Minhonun omuzlarına tutunup ardından ellerimi yüzüne doğru çıkardım. "Sakin ol kral, seksi kal. Hadi gidelim."
Minho elimi tutup cevap verdi. Ardından arabaya doğru ilerledik. "Kral sadece senle olan geceler seksi kaliyor merak etme."
Arabaya binmiştik. Chan şoför koltuğunda, Seungmin hemen yanında, Minhoyla bizde arkada oturuyorduk.
Chan Seungmine bakıyor, Seungmin ona bakmamak için etrafa bakıyor, Chan onun bu haline iyice bakıp Seungminle temas kurmaya çalışıyordu. Minho dayanamayıp küçük bir çığlık bıraktı.
"AMİNAKOYİYİM YETER SÜR ŞU ARABAYI!"
Chan ve Seungmin aynı anda kafasını arkaya çevirip side eye bakışı atmıştılar. Seungmin sadece bunla yetinmedi, o da aynı yükseklikte bağırarak karşılık verdi. "SANANE AMCIK DÖN ÖNÜNE BAKMA O ZAMAN!"
Minho öldürücü bakışlar atmaya başlayınca Seungmin de inadına devam etti. Chanda olaya girip Minhoyu arabadan atmaya kalkışırken araya girmek zorunda kaldım.
"AAAAĞĞ BELİM! SUSUN ARTIK SİKİCEM HA!"
Minhonun dizlerine yatıp onu sakinleştirmeye çalıştım. Hem de yüzüne bakıyor, daha fazla konuşup gerginlik çıkarmasın diye ellerini okşuyordum. Tam da tahmin ettiğim gibi biraz önceki halinden eser kalmamıştı bile...
~~~~~
SHİP GRUBUMUZ
(bu sefer beom ve tae de var)
🌹👺Changbin
Grup adi boyle kalsin amk
O kadar karisti kiFelix
Dimi gülüm
Gecenlerde sana yazarken yanlislikla beomgyu ile taehyunu yapma grubuna yazmisim amkChangbin
İste bende o yuzden
Sen karıştırma diye
EttimFelix
CidimisnChangbin
EvedFelix
Dustum tekrardanJeongin
Minho hyung
Jisung hyung
Cok ozur dilerim
Valla ben istemedimBeomgyu
Noldu
Hyung yazdigina gore
Sictin mi jeongin dogruyu soyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Dalı Gevrektir//Minsung
HumorJisung resim dersinde hyunjinin boyaları ile resim yaparken yeşil boya için kavga eder ve boya yanlışlıkla beden dersinde olan Minhonun üzerine dökülür. Bunun üzerine Minhoya tüm okul erik demeye başlar. Minho üzerine boya döken çocuğu her yerde ara...