Picama Partysi

82 9 4
                                    


Jisungdan
Filmi bitirdik. Tabi ben arada korkmuyorda değildim. Benim aksime minho ise 'bu mu korkunç?' 'Başka bir şey bulamadın mı Jisung Allah aşkına' gibi şeyler söylüyordu. Chan arada seungminin korkup korkmadığını yokluyordu. Seungmin de ona sen malsin der gibi bakıyordu. Haklıydı. Seungmin korkuyorsa eğer ben altıma sicmistim bile.

Korktuğum zamanlar kafamı Minhonun omuzuna doğru kapatıyordum. Minhoda kafamı tutuyordu ve sakinleşmem için saçımı okşuyordu. Gerçekten de işe yarıyor bu arada.

"Ne ara bitti lan?"

"Seungmin sus kanka sus!"

"Bence bu hiç korkunç değildi bu arada"

"Nah değildi!!"

"Jisung korktun mu yoksa AHAAHAHAHAH"

"CHAN SANKİ SENİ GORMEDİK HİÇ MALA BAK YA!"

"JİSUNG HAKLİ LAN SEN DEGİL MİYDİN SEUNGMİN KORKMA BENDE KORKUYORUM DİYEN!"

"YALANDAN SEUNGMİNİ YOKLUYO GİBİ YAPİYODUN ŞEREFSİZ SENİ!"

"Sakin olun ya relax comedown baby!"

Seungmin göz devirerek
"Gerizekalı" demişti.

"Her neyse saat kaç ya bir bakın size zahmet Jisungun evinde yok"

"Sana saat alacam. HEMDE AKREP VE YELKOVANLİ"

"Chan biliyormusun hiç komik değilsin kanka ya"

"Kanka mı? Seungmin aşkolsun ama, ben senin kankan mıyım?"

"Yok evimdeki kalorifer peteğisin"

Biz kahkaha atarak gülerken Chan kalbi kırılmış bir vaziyette bekliyordu. Minho kulağıma eğilip fısıldadı.

"Bu Chan seungmine tutulmuş"

"Yeni mi anladın?"

"Evet"

"Kusura bakma ama süzme malmisin olm sen? Yeonjun bile anladı ilk günden!"

"Ne bileyim ben ulan! Ay pardon Jisung nerden biliyim ben?"

"Kibar erkek"

"Şunu deme aklıma Chan geliyo"

Chan tepkisiz durmaya devam ediyordu. Seungmin biz saate bakmayınca mecbur kalıp kendi telefonundan baktı. 'hepsi mi salak olur ya' demeyi de ihmal etmedi.

"Saat 2.43 lan!"

"Bende tam neden uykum geldi diyordum Allah Allah ya hadi yatalım artık dimi"

"Gelmeseydin Chan napak yane"

"Seungmin sen neden bana böyle davranıyorsun? Birşey mi yaptım yoksa??"

Minho sadece benim duyabileceğim şekilde 'doğarak hata ettin' dedi. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum.

"Yok birşey yapmadın ben arada öyle davranırım bosver sen"

Minho ile gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Ben gülerek

"EVİNİZ SİMDİ ARTIK YOK"

Dediğim şeyle Minho daha fazla gülmeye başladı.

"Ne alaka Jisung nereye gitsin ev mallastin yine"

Erik Dalı Gevrektir//Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin