Jisungdan
Minho son hazırlıkları da tamamladıktan sonra masaya oturdu. Masada bir sürü çeşit vardı. Beomgyu yemeklere anında saldırmaya başlayınca Minho Beomgyunun eline vurdu."Yavaş lan düzgün ye şunları!"
"Napayım hyung, sabah sabah markete gittim yoruldum yani!"
Ben ise telefona gelen bildirimlere teker teker cevap veriyordum. Bütün bildirimleri halledip telefonu bırakınca Minhonun uzun süredir bana baktığını farkettim.
"Sonunda."
"Ney sonunda?"
Minho, sandalyesini benim sandalyeme yaklaştırdı ve devam etti.
"Diyorum ki sonunda bırakabildin şu telefonu."
"Abartma erik adam, sadece gelen bildirimlere baktım en fazla 5 dakikamı almıştır!"
"Sadece senin değil, benimde 5 dakikamı aldı."
Sandalyesini tekrar masaya doğru çekti ve yarım bıraktığı sözlerine devam etti.
"Seninle birlikte olduğumuzda vaktini sadece ben alayım olur mu? Boş şeylerle zaman kaybetmeye gerek yok."
Kızardığımı farketmem baya uzun sürmüştü. Masaya geri döndüm ve yemek yemeğe başladım.
Beomgyu bizi takmayıp karnını çoktan doyurmuştu. Ortadaki menemenden de eser kalmamıştı.
Minho menemene doğru uzanınca boş tavayı gördü. Beomgyuya dönüp konuşmaya başladı. Fakat konuşurken oldukça sakin davranıyor, gülümsüyordu."Beom?"
Son lokmalarını da ağzına sıkıştırıp Minhoya cevap vermeye çalıştı.
"İfwundjm hying!"
"Menemen nerede Beom? Lütfen ben göremiyor ya da tezgahta unutmuş olayım."
Lokmasını yutan Beomgyu kafasını kaldırıp menemenin bulunduğu tavaya baktı.
"Eee? Bu tava boş, yanlış görmüyorsun hyung!"
Minho gülümseyip kafasını salladı. Ardından bana bakıp;
"Jisung, umarım binbir özenle yaptığım şu menemenden yiyebilmişsindir!"
Kafamı sallayıp "Daha yeni yemeye başladım ona fırsat bulamadım" dedim.
Ardından sinirlenen Minhoyu görünce sözlerimi devam ettirdim."Ama eminim ki çok güzel olmuştur! Düşüncesi bile güzel!"
Minho Beomgyuya dönüp bana cevap verdi.
"Keşke birileri hayvan gibi dalmasaydı da yeseydin sincabım!"
Beomgyu şiddetle karşı çıkmaya başladı.
"Nolmuş yani yediysem, insan bi afiyet olsun der hyung! Hiç yakışmadı sana"
Nefes alıp devam etti.
"Hem sincabın için tekrar yaparsın sen!"
Ellerini yalayıp "Çok güzel olmuş Minho hyung ellerine sağlık ya! Evinde yaklaşık 20 gündür kalıyorum yeni düzgün bişeyler yemeye başladım yemin ederim ha! Jisung hep burda kalsın bence."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Dalı Gevrektir//Minsung
HumorJisung resim dersinde hyunjinin boyaları ile resim yaparken yeşil boya için kavga eder ve boya yanlışlıkla beden dersinde olan Minhonun üzerine dökülür. Bunun üzerine Minhoya tüm okul erik demeye başlar. Minho üzerine boya döken çocuğu her yerde ara...