Jisungdan
Kapının çalınmasıyla o gergin ortam biraz da olsa dağılmıştı. "Ben bakarım!" diyip kapıya koştum. Delikten bakınca Minhoyu görüp yüzümde istemsiz bir şekilde tebessüm oluştu. Kapıyı açıp Minhoya baktım. O da bana uzun bir süre baktı. İçeriden gelen hyunjinin "kimmiş o Jisung?" deyişiyle bu bakışlarımızı sonlardırıp Minhoya içeriye geçmesini işaret ettim. Ardından sessizce fısıldamaya başladık."Neden çağırdın beni? Kötü bir şey olmamıştır umarım."
"Seungmin ile Chan arasında bir şeyler oluyor geç içeri yazacağım telefondan"
"Peki, dediğin gibi olsun öyleyse."
"Diğerleri nerde?"
"Onları almadım arkamdan koşuyorlardı en son."
"NE PUAHAHAHAHA-"
"Şşt sessiz ol biraz hanji! Changbin biraz kaşındı bende onu arabadan indirdim. Sonra Felixte Changbin hyungum olmadan gitmem dedi, onuda indirdim. Jeongin ise anaokulu şakaları yaptı ardından onu da zorla da olsa indirmeyi başardım. Gelir birazdan amip sürüsü."
"Lan olm çok komik lan-"
Tam gülecekken Minho ağzımı elleriyle kapattı.
DEJAVU MU YAŞIYORDUK ŞUAN?"Gülmeni kontrol etmelisin hanji."
"AGZİMİ AC LWN KONUSWMİUORUM!"
Minhonun gözleri gözlerimde dolaşıyordu. Bende onun gözlerine odaklanmıştım.
"Gözlerin güzelmiş."
"Napacaksın güzel olup olmaması seni ilgilendirmez?"
Hafif gülümsemesiyle içeri doğru adım atması ve beni de çekmesi bir olmuştu. Salona doğru ilerlerken aniden herkes bize bakınca ortamı yumuşatmaya çalıştım.
"Minho gelmiş yaa"
"Hoşgeldin be kardeşim gel soyle otur tabi ev sahibi yerine benim söylemem de bir garip ama boşver."
Hyunjinin Seungmine göndermesi cevapsız kalmıştı. Seungmin çok soluk duruyordu. Aynı zamanda Chan ondan daha da beterdi._____________
Jisung
Yüzleri çok soluk deil mi?
Hele ki Chanın Seungmine karşı davranışları?Minho
Belki farketmişsindir hanji ama yinede söyleyeyim;
Chan Seungminden hoşlanıyor ve her gece yatmadan önce bize seungminin fotoğraflarını atacak kadar seviyor onu. O kadar yaniJisung
LAN YOKSA CHAN SEUNGMİNE ACİLDİ MİMinho
HAY ANASİNİ- YAPMAMİSTİR BENCE YANİ YAPMASİN LUTFEN BİRAZ ZAMAN GECSEYDİ OYLE OLABİLİRDİJisung
Kapı çaldı kalk açmaya gidiyoruzMinho
İkimiz mi?
Yani Jisung ve Minho olandan?Jisung
Yok ben uzaylı zekiye ile selenadaki wiraktan bahsetmiştim aslında.
SENCE?Minho
Tamam kalkıyorum tut elimi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Dalı Gevrektir//Minsung
HumorJisung resim dersinde hyunjinin boyaları ile resim yaparken yeşil boya için kavga eder ve boya yanlışlıkla beden dersinde olan Minhonun üzerine dökülür. Bunun üzerine Minhoya tüm okul erik demeye başlar. Minho üzerine boya döken çocuğu her yerde ara...