Jisungdan
Felixte gelemediği için minhoyla beraber gidiyorduk. Evet yanlış anlamadınız, minhoyla gidiyorduk.
Tüm okulun ona hala erik demesine rağmen bana kızmıyordu. Bana aynısı olsa mesela ben onun taaa anasından sülalesine başlamıştım bile.Oraya gittiğimizde restoranın üzerinde koskocaman "VAN KAHVALTISI" yazıyordu. Jeongin çocuğum sen gör şimdi.
İçeriye girmiştik. Manzarası güzel olan bir masa seçmişti. Oturup siparişleri verdik.
Herşey yolunda gidiyordu hatta minho pek konuşmuyordu. Derken gelen sesle mutluluğum türk lirası gibi düştü resmen şansıma tüküreyim
"Minhommm benim!! Beni yanlız bırakmayacağını biliyordum"
"Senin burada olduğunu bilseydim yanlız kalırdın zaten Jeongin hıyarı."
Jeongindi bu. Ben ilk önce Minhonun da benim gibi "Biz de gittik Van kahvaltısına senin haberin yok" diye hava atamadığına üzüldüğünü düşündüm. Fakat bu başka bir şeydi ki jeongini habire göndermeye çalışıyordu.
"Tamam jeongin anladım artık bendede bi beyin varya hani tabi sen nerden bilcen beyni sende yok maalesef."
"Ama kırıldım minhom."
"Seni ben bi kırarım tamam mı jeongin? Hadi defol artık"
"Zorba olma kanka ol."
"Jisung bari sen yapma ya."
"Yaa tamam gidiyorum ama siz göreceksiniz minhom ve jisungcum."
"Yanlız bizimde bi toplumda yerimiz var yani jisungcum ne?"
Jeongin gitmişti. Minho çok şükür diye bir iç çekmişti ardından ikimizinde telefonuna bildirimin gelmesiyle ikimizde telefona dalmıştık.
GEBEŞ KAPLUMBAĞA 🐢
Jeongin
Bu jisungla minho beni kiskanmislar ve benle aynı yere gelmişler haberiniz olsunChangbin
Saol çok isime yaradi cidden ne diyimFelix
Sabah da beni unuttular kafalarına 360 derece girdiklerimSeungmin
Nasil yani ben mi yanlis anladim
suan yoksa dogrumuFelix
Kucu aynen öyle karsim seninki gibi evi yaniyo jisungunChan
Ne dysnz bse anlmyrm bneMinho
He aynen seni kiskandik jeongin hemde seni yaniJisung
Bak kucu sen varya ortalığı
karistiriosun sakin bakSeung
Senbanasöylerkeniyiydisakte sincapcikseniChan
Niye böyle söyledin ki şimdi seungminMinho
Yaw hadi dagilin yemek geldi yiyemde atayım sizlere belki ekrana ekmek banar da yersiniz fakirler**********
Yemekler önümüze geldiğinde ne kadar aç olduğumu yeni anlamıştım.
"Ee hadi başlasana ne bekliyorsun davetiye falan yollayalım sana Jisung bey."
"Ee bi zahmet yolla yani benim gibi bir yakışıklı çocuğa davetiye az bile aslında!"
Dediğim şeyle duraksamıştı. Yemeğini yemeğe devam ediyordu. Bende başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Dalı Gevrektir//Minsung
HumorJisung resim dersinde hyunjinin boyaları ile resim yaparken yeşil boya için kavga eder ve boya yanlışlıkla beden dersinde olan Minhonun üzerine dökülür. Bunun üzerine Minhoya tüm okul erik demeye başlar. Minho üzerine boya döken çocuğu her yerde ara...