Helyszin: - Benji háza, Puskás Ferenc Sportaréna -
Időpont: - 2023. Július 9., 02:32 -
Till kényelmetlenül ébred fel. A hátán feküdt az ég felé fordulva. A kemény talajt érzi, de ilynkor már valahogy sejtette, hogy megint az Arénában fekszik a földön az utcai ruhába. De valahogy most sötétebb fényeket látott. Nyitogatta ki a szemeit és egyből az eget pillantotta meg. Látta, hogy este van és csillagos az égbolt. Nagyon gyönyörű volt. A Hold is teljesen szórta szét minden fele a fényét. Az Aréna most egy Planetárium volt számára. Till szemében vissza ragyogott az égbolt. Valaki alányúlt a buksijának. A feje alatt a kéz felemelte és egyre jobban kezdett kirajzolódni a mellette térdelő férfi alakja. A férfi az arcához emelte a fejét és megcsókolta az ajkait, majd a homlokához érintet az ő homlokát.
Személy: - Szia Till. Már vártalak! Hiányoztál! -
Till: - Szia. Te is hiányoztál! Megint az Arénában vagyunk igaz? -
Személy: - Igen. Ott. Szeretnélek meghívni egy éjszakai piknikre. Tudom nem vagyok az apád, de most mint apa és fia lehetnénk ott. Mit szólsz hozzá? Majd később csatlakoznak a többi Rammstein tag. Richard hozza a kosárba a kaját és inni valót. -
Till: - Én benne vagyok. Szeretnélek megimserni jobban titeket. -
Majd a kezét nyújtotta, hogy segítsen felálni. Till ezt elfogadta. A kezét megfogva, segítséggel felállt. De az idős Till kérte, hogy fogja a kezét, mert ő akarja vezetni a piknikre. Ott volt a stadion közepén a pléd, ami le volt terítve. Az idős Till leült majd a fiatal Till meg a hátát mutatva leült az ölébe. Az idős átölelte őt és a vállára tette a fejét. A fiatal csak az eget nézte.
Fiatalabb Till: - Nagyon szép az éjszakánk most este. Meg olyan jó, hogy melegítesz. Kicsit hűvös az idő. Hívhatlak Apának amúgy? -
Idősebb Till: - Hívhatsz Apának, Kisfiam. Én mindig itt leszek neked, ha kellek. -
Fiatalabb Till: - Mikor jön már Ricsi azzal a kibaszott kajával? Éhes vagyok! -
Idősebb Till: - Csigalom nyugavér Édes fiam! Tűrjél! Mindjárt jönnek ne félj. Menstruálsz, hogy ilyen éhenkórász vagy mostanság? -
Fiatalabb Till: - Lehetséges! Amúgy már várom, hogy találkozzunk élőben. És csak tudd, hogy megbocsájtok mindenért és köszi a macit. Odaadtam Reeshnek. Örült neki. -
Idősebb Till: - Az a lényeg, hogy tetszett neki. És rendes tőled. Én megkedveltelek téged és már olyan, mintha a fiam lennél. Mondjuk ez fura, hogy magamra mondom, de ez van! -
Fiatalabb Till: - Ez azt jelenti, hogy elfogad magad és jóba vagy magaddal. Nem igaz? -
Majd mindketten pirultak már. Az idősebb Till a puszit tartotta a legmegfelelőbb válasznak az ajkaira. A fiatalabb ezt engedte és egy hosszan tartó szemcsukás és közös lélegzés lett a vége. A kisebbnek tetszett, de túlságosan is és egyre csak a rákhoz lehetett hasonlítani. Nem bírta ki, hogy ne nézzen szembe a nagyobbal, ezért száznyolcvan fokos fordulatot vett, és újra a másik nyelvét kezdte már el enni. A nagyobb kicsit hátradőlt a kényelem kedvéért. A csókok csak úgy csattogtak a szájukon és úgy egyre izgatta fel őket a vágy, hogy egyre inkább ketten és egymáséi legyenek ebbe a világba. Már-már egyre inkább az élményekbe merültek, mikor lépteket hallottak. A többi Rammstein tag volt az. Egyből abbahagyták és a kicsi Till lement a nagyobbról. Mindketten olyan pirosak voltak a zavarodottságtól, hogy almának hihették volna őket. A cipő léptek egyre közelebb értek és megálltak a pokróc előtt. Richard letette a középre a kosarat és körbeülték mind azt a jó nagy szövet darabot. Kis Till már ilyenkor az apja hónajja alatt volt és átkarolta őt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem leghosszabb másodperce
FanficEz egy új könyvrész lesz. Ahol az időn túl is messze száll az ének. Messze repit minket egy jó emberöltőt, s hírtelen ott terem önmaga maga előtt. Egy tükör mely ezernyi ráncot mutat s vissza juttatja őt a múltba, hogy a jövőt már máshogy kezdje el...