Még Makarónit!

14 2 0
                                    

Helyszín: - Benji háza -

Időpont: - 2023. Július 8., 18:32 -

A fiúk nagy hanggal értek be a házba. A lányokat haza kisérték, ők meg mentek Benji házába. Már ment nyugovóra a Nap. A pizsamát is felvette és a hálósapkáját. Levették a cipőt és mentek is a konyhába leülni. Benji odatette a tésztát főni. A bolonyai szósz meg volt már csinálva, és közben a mikróban megmelegítette azt is. Mikor ott tevékenykedett Till odasompolygott a háta mögé és ezt a fülébe súgta. Benji már tudta miért kérdezi.

Till: - Van pezsgőd? -

Benji: - Szerintem kölyök van, de mindjárt megnézem. -

Majd el is indult, ahol tárolja ezt. Schneider be is szólt neki.

Schneider: - Nem illik társaságban sugdolózni! -

Till: - De most illik. -

Schneider: - Tán valamire készülsz? -

Till: - Lehetséges. -

Schneider: - És mire? -

Till: - Majd megtudod. Addig is maradj veszteg. -

Majd meg is jött vele. Áfonyás ízű volt. Az üveg pezsgős poharak most örülhetnek, ha majd a pezsgőt kiízlelgetik belülről. Benji osztott mindenkinek. Majd egy nagy pukk. Az üveg tálalva. Csak úgy folyt a poharakba. Szerencsére mindenkinek juzott és még maradt is egy kevés. De először még jött a műsor. Benji kezdte el és Tillnek folytatnia kellett.

Benji: - Figyelem és fegyelem! Kérem majd a műsor után fogyasszák el az italukat. Meg a vacsit is. Richard, kérlek állj fel! -

Till izgult nagyon, de megcsinálta ő. Odament elé és letérdelt. Kivette a zsebéből a pici selyemdobozt és felnyitotta. Benne látható a sárkánygyűrű, amit Benji választott. Richard már most sírt és ugrált az örömtől. Pedig Till még fel sem tette a kérdést.

Till: - Hozzám jössz feleségül? -

Richard: - Igen!! -

Richard ujjára húzta a gyűrűt. Miután Till megkérte Richard kezét, felállt és megfogta Richard mind két kezét. Richard csak sírt örömében.

Richard: - Ohh... szerelemem, én eskü most úgy tejeznélek. -

Till: - Még is hogy? -

Richárd: - A faszommal bazd meg! Ugyan mivel? -

Till: - Azt hittem a nőknek pinája van! Szóval nem is azért véreztél, mert menstruálsz, hamem akkorát rávágtam a seggedre. De mondjuk neked mindig meg van. Ha pinád lenne előlről is tömnélek! -

Richard: - Danke schön scheiße! Ich werde dich Milch trinken! -

Till: - Cumis üvegben tálald fel akkor nekem! Máshogy nem fogadom el.

Richard: - Megértettük egymást! -

Majd Till megfogta a kezével Richard állát és odahúzta magához, hogy a száját nyaldossa meg. Majd koncintottak a poharukkal és megitták mind egy szemig belőle. Közben Till a Richard seggét fogdosta. Ő belemarkolt a hajába és egy kicsit hátrahúzta.

Richard: - Nem lesz e már elég? A mogyoróimat simogatnád így! -

Till: - Belőled? Belőled soha nem lesz elég. Hát majd azt is simogatom, ha megengeded. -

Richard: - Persze, hogy megengedem. -

Majd megcsókolta kedvesét és elengedte a haját, de Schneider mem bírta ki beszólás nélkül most sem.

Schneider: - Nem véletlenül a kedvenc együttesed a KISS. Ezért szeretsz te nagyon smárolni. Amúgy is bírkózol is, szóval könnyen lebirod nyomni, és megcumiztatni. Na gyertek enni. -

Richard: - Nagyon vicces vagy Schneider. Igazi Tréfa mester. A Hupikék törpikékből lehetnél Tréfi. -

Schneider: - Akkor te meg kilennél? Törpilla? -

Már Törpilla készült megverni Tréfit, de Törpapa megállította.

Till: - Nem éri meg megverni, akkor hogy fogunk koncertezni? Meg ki lesz a dobosunk? Meg amúgy is kell egy Tréfa mester a csapatba. Na együk meg Hami fősztjét. -

Majd neki is látott mindenki. Az étel finom volt. Be is falták mind egy szálig. Aztán beszélgettek még egy ideig, de Till elkezdte a sort a fürdésben. Addig Richard kért egy cumis üveget Benjitől. Szerencsére volt egy darab ott hagyva nála, amiről már elfeledkezett. Azt előkészítette tejjel Richardéknak. Till után Richard ment, de ő gyorsan megfürdött, így ők már bemennek a nappaliba a tejjel és magukra zárják az ajtót. Richard leült az ágyra tejjel a kezében és hivogadta Tillt. Nyújtotta a kezét, Till visszafogta és behúzta az ágyba. A karjába tette a fejét és engedte, hogy Richard egy kicsit megszoptassa. Amikor bent volt már a szájába, csak úgy szívta a tejcsit, és ahogy egy babánál, ő is elaludt közben, de még ette a tejet. Reesh csak olvadt a szerelmétől. Édesnek találta.

Richard: - Aludj kis Babám! Csicsikálj! Vigyázok rád, míg alszol. -

Majd mikor kifogyott, letette. Letentéztette megfelelő irányba és átkarolva mellé feküdt. Így telt el az éjszaka. Ilyen édesen. A Hold fénye védte az álmukat. De a házra is csend honolt. Már mindenki elszenderült.

Életem leghosszabb másodperceTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang