17.🔞

478 3 1
                                    

Állatias ösztönökkel mozgatom csípőmet Mina ölébe huppanva. Formás ujjai tökéletesen összeillenek a vaginámmal, mintha erre lettek volna teremtve. A kapcsolat a kéjbarlangom és a nigger fenséges ujjai között összefonódik, majd szétszakad, ahogy egyre gyorsabb tempóban pumpálja őket belém a fekete Adónisz.
A gyönyör kapujához közeledve kidugom a nyelvem és kancsalítok, mert így jobban esik🥰. Ahogy egy kicsit feleszmélek az eksztázisból és lassan leengedve fejem megpillantom összekuszálódott tincseim között azokat a korom fekete szemeket (igazából csak Mina szemfehérje látszódik a sötét teremben) nem bírom tovább, szabadjára engedem a beastet, kiengedem tüdőmből az összes levegőt és elordítom magam:

-WAKANDA FOREVEEEEEEEEEEER!!!!!!🤪🤪🤪🤪🤪👁🫦👁

Ezzel egyetemben akkorát elélvezek, hogy ha Mina combjai közt eddig csak egy tócsa volt az most egy TENGERRÉ terebéjesedett. 3 évnyi orgazmus szakad ki a sunámból, és szerintem fogytam is legalább 10 kilót. Mina csurom mufffolyadékos kezével befogja számat, de már rég túl késő...
Most észlelem, hogy az EGÉSZ TEREM🫢🫢🫢 végignézte a műsorunkat. A baj csak az, hogy én még mindig eksztázisban vagyok, ezért mégegyszer elüvöltöttem magam hogy WAKANDA FOREVEEER!! és csudák csodájára egy fiatal pasibanda velemkiáltottak utána. Hamarosan az egész terem kiabálta torka szakadtából az ősi varázslatot és mindenkit megszállt feketepárduc mámorító ereje. HUUUUU baszki én sajnos már érzem ahogy feketpárduc belémujjazott ereje elhagyja testemet és kezdek elgyengülni. Egy ekkora orgazmus után ne is várjanak tőlem többet. #pillowprincesscheeeck 😚😝

Hoppszika, a fiúk elkezdték megerőszakolni a lányokat a moziban (hihetetlen mire képes ez az erő🤯),de Mina villámgyorsan kiszalad (kimenekít) velem a mosdóba és ott beletesz a csapba.

-...Cassie... Még hátravan 49 perc a filmből... Milenne, ha mi alkotnánk tovább a saját feketepárduc sztorinkat👺?- kérdezi ragyogó szemekkel bevágva a chadfacet (ez a gyengém) államat felemelve Mina.

-Tépj szét... Mire vársz még🤩?- idézem Oroszlán Szonja híres szövegét a Valami Amerikából. Ezek után mindkettőnket megszállt az ősi feketepárduc ereje (újfent), csakhogy ezúttal nem fogtam vissza magam, csak jobban mint az előbb, mert nem volt több ujjazás (mind2en tudtuk hogy szétszakadt volna a hüvelyem mégegy pusztítástól) csak 47 percig üvöltöztünk hogy WAKANDA FOREVEEEEEEEEEEER, dobáltuk egymásra a pisás-szaros wcpapír gurigákat és kinevettem Minát, amikor felmászott egy wcfülke tetejére és elvétve a tigrisvetődést beleesett a toalettbe.

Rég nem éreztem ennyire szabadnak és boldognak magam. Mintha a testemen eddig egy lakat lett volna évekig, amit Mina egy ujjazással letört róla.
A moziból kijőve négykézláb elbukdácsoltunk egy fagyizóhoz és a naplementében sétálva Mina elkezdi szexuálisan nyalni a fagyiját, de meglepetésemre nem találom undorítónak vagy visszataszítónak, csak szexinek és viccesnek (rá is csaptam a seggére a kis huncut napszámosnak). A házamhoz érve megállunk az ajtóban.

- Köszönöm az eseménydús estét, szőrtelen szörnyetegem - nyom puszit a kezemre Mina elpirulva kicsit.

Elmosolyodom és én is zavarba jövök.
Olyan aranyos ez a helpless fucker😍😍😍!
MI VAN MA VELEM? TELJESEN NEGŐRÜLTEM!? De tudjátok mit? Jól esik megőrülni néha😤. Crazie biches rule the world!!

Körülöttünk minden rózsaszínben úszik, (tisztára mint a Barbieban! Olyan aesztetikus úgy szeretem) és Mina arca szinte ragyog a boldogságtól és a... szerelemtől? Lassan leengedi kezünket és kiszedi a számba ragadt hajszálamat (hülye szájfény). Néhány másodperc szemezés után Mina elkezd lehajolni az arcomhoz. A lemenő nap fénysugarai összepréselődnek a vészjóslón közeledő ajkaink közé, valahogy így:

 A lemenő nap fénysugarai összepréselődnek a vészjóslón közeledő ajkaink közé, valahogy így:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Lehetséges hogy mi...- kezd bele Mina de ilyen közelségben már felesleges bármit is mondania nekem mert csak a csókra várok (herkules idézet).
CSAKHOGY mielőtt megérezhetném újra a fincsi csokismuffinokat Apa PONT kinyitja az ajtót.

-Ó.... te vagy a lányom udvarlója?

Mina hatalmasat ugrik (befingott már megint annyira zavarba jött), szemét, fülét, száját befogja ilyedtében [🙈🙉🙊] de nem fut el, pedig látom rajta hogy nagyon visszafogja magát (im so proud of her!).

-Iii-igen uram.-nyögi nagynehezen.

-Kussolj te hülye!!-csapok rá és apát elkezdem betolni az ajtón ahogy próbálok menekülni a gáz helyzet elől. EMBARRASSING🫣

-És mi is vagy te pontosan?- kérdezi Apa gyanakodva, de nem hibáztatom, jelenleg én is nehezen találnám ki Mina nemét ezekben a skateres baggie clothesban.

- APA MENJ MÁR BE! - visítok rá mert szétbasz tőle az ideg. Látom rajta hogy megint füvezett és be van állva szilárdan.
Ezzel egyetemben rácsapom az ajtót anigára, és miközben Apa tovább kérdezősködik én felmegyek dühösen trappolva 2Yk-s tinilányos szobámba és ábrándozni kezdek, hogy milyen lett volna,ha mégis elcsattant volna köztünk az a csók, és mit jelentett volna számomra (*rágja a körmét és magzatpózban bambul ki a fejéből).

-* Mina's pov *-

-Lehetséges hogy mi... megismételjük ezt a fenomenális hajóskapitány csavargatást?.-sóhajtok fel amint elindulok hazafelé. Bakkfitty pedig az egész nap csak ezért az egy csókocskáért volt😔☹️!

Én úgy vélem, az ujjazás egyfajta bemutatkozás, forplay úgymond, a csók uuuuuh a csók és az efféle nyelves mesterségek egészen mások☝🏿! Hiszen mindenki tudja, hogy nem eszel ott ahol szarsz. Ezért is vetem meg a hülye seggfaló Connort és haverját😒.
De már eldöntöttem. A szilveszteri bulin [amit Nájdzsel szervez, az unokatesóm] mindent elmondok Cassie babymnek és ha megtudja majd az igazat, azonnal a karjaimba fog reppenni a begyes pacsirtám🤪😍🥰!

Már csak bizonyíték kéne mert az nincs... Á majd a halloweenin szerzek, ott mindig basznak valakik és Connort pont aznap engedik ki a kórházból [XDDD jól elintézted Zacky]. Olyan eleven lesz mint még soha a fejemet rá, hogy szexelni akar majd. NADE VÁRJATOK CSAK☝🏿☝🏿☝🏿!
Olyan zseniális vagyok hogy még ERRRRE is gondoltam bros! Lehet a mai csak egy ártatlan kis ujjazásnak tűnt, de soha többet ember nem fogja tudni kielégíteni Cassiet és élete végéig is keresheti majd az érzést, nem fogja megtalálni. Ez az én szuppertitkos taktikám, amit csak azoknál alkalmazok, akiket igazán ténylegesen naggyon kurva durván meg akarok kefélni. Eddig csak Cassinél kellett amúgy, sőt miatta tanultam ki. Próbáld csak meghágni Cassiet te pöcs, a vaginája mostmár egyedül HOZZÁM TARTOZIK MUHAHAHAAAA😈😈😈👹👺🤡👻👻🤪🤪🤪!
Futok is haza megmondani a nagyinak a tervet elfog alélni tőle és biztos kapok majd száraz rücskös HIV-es puszikát tőle😍!

Narrátor:
-És futott is a kis nigger. Volt azonban egy hiba a számításaiban, amit szemelől tévesztett... Connornak nem Cassie pinájára fájt a foga soha [pinafóbia], így ellene ez a taktika sajnos nem igazán hatásos. Cassie azonban a mozizás óta nem tud düllőre jutni az érzéseivel. Elkezdett vonzódni Minához, amit nem ért hogy történhetett, hiszen utálja teljes szívéből. Vagy eddig tévedett? Minden ki fog derülni A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN!!

MGL- az elnyomott szerelemWhere stories live. Discover now