8. 🔞

526 9 8
                                    

Huh na ez aztán kurva durva volt!

Ilyen jól még nem esett pinát nyalni. Bár Emma gyümölcsfürtjének ízvilága kissé... savankás ha mondhatom így, és nem egy mézédes barack, egynek elment. Főleg ilyen hosszú idő után. Literálisan két napja nem vettem használatba nyelvemnek áldott technikáját; egyenesen BORZASZTÓ!!!!

Rögtön el is múlt az önbántalmazásom kényszere ahogy Emma az arcomba és Cassie arcába squirtingelt. Jaj tényleg, Cassie... Őszintén annyira nem érdekel most mit fog tenni. Próbáltam megállítani de elrohant mint egy hisztis picsa (imádnivaló, ahogy billegeti ilyenkor a kofferét 😍), úgyhogy inkább Emmával foglalkoztam és azzal, hogy leszervezzek vele egy következő nyalópartit, mert nem tudok betelni a spricnijével. 💦😜

- Pinabubusom, ide figyelj - mondom Emmának, aki még mindig sokkban ül a wc deszkáján széttárt lábakkal. Szerintem azt sem fogta fel hogy lány vagyok és egy leszbikus ostromolta szét édes mézesköcsögjét.

- M..Mi?

- Megadom a telószámom cicus.

Odanyújtom neki a névjegykártyám (minden esetre van nálam kinyomtatva, pont az ilyen helyzetek miatt☝🏿) , majd egy nyálas csókot hagyok Emma száján és feltápászkodva halál lazán kisétálok a mosdóból. Ezután a kis nyalósdi után confidence level: selfie with no filter 🤳🤪.

Pont kicsengettek, mikor kiléptem a mosdóból. És el is érkezett a pokol, egyben a menny ideje: a délutáni tanulókör Cassie bucikámmal. Hát őszintén most nem annyira várom... Lehet ez nem annyira tomboyos de kicsit megsértődtem azon, hogy távoltartási végzést kért tőlem. Ugyan már, soha nem tettem semmi olyat amivel ezt kiérdemeltem volna! (bíztassatok a kommentekben hogy így van, ugye??!?!)

Ultra lazán sétálok a terem felé, ahol Mr. White és az én egyetlen édes mézes hamburgerem vár. Most durcásat fogok vele játszani hátha észreveszi magát!

Viszont mikor belépek leesik az állam. Cassie nincs a teremben. Sírni fogok hányok hisztériázom okádok zokogok a földhöz vágom magam. 😔😔 I'm a sad girl..

- * Cassie pov * -

Elegem van Minából. E LE GEM !

Komolyan az egyik legjobb barátnőmet kellett sebesre nyalnia pont akkor amikor nekem megvan (a mensim ;) ), pont azon a napon amikor fehér nadrágot veszek fel és pont abban a pillanatban amikor nekem tampont kell cserélnem ebből a kis édes muffomból??? Komolyan, Mina Black?

Úgy döntöttem, hogy lelépek a tanulókörről ma, majd anyukám meghackeli a rendszert és ír egy igazolást. Vagy leszopom Mr. Whiteot 🤪. Amint hazaérek másra sem vágyom csak arra, hogy ágyba dobhassam magam. Veszek egy jó hosszú habosbabos fürcit 🤭, de közben elkalandoznak a gondolataim. Lenyúlok barackízű (Connor mondta) csiklóbogaramhoz és belegondolok, hogy a fekete sk8rgirl ujjai járnak arrafelé... NEM! Nem szabadna Minára gondolnom. Főleg nem amikor me time van!

A megrázó masztis eset után gyorsan fogatmosok, megcsinálom a 3 órás skincare rutinom amiből ha kihagyok egy lépést, legalább egy hétig nem megyek iskolába. Nem tűröm magamon az unhidratáltságot!

Ledőlök ezután a pihepuha ágyikómba, majd büszkén megveregetem a vállam de csak képzeletben. Ma is kitettem magamért és jól megráztam a picsumat. Ezekkel a gondolatokkal szenderülök mély álomba.

- * Másnap reggel * -

A nemlétező faszom kivan már de komolyan!!!!! Hajnali három óra van, megszakítottam a saját szépítő alvásomat azzal, hogy behugyáltam. Remek, mondhatom! 😒 6 éves korom óta szobatiszta vagyok és most megint magyarázkodhatok anyukámnak, hogy mi is történt. Várjunk csak...

Álljon meg a menet! Hisz ez nem az amire én gondoltam! Egy pillanatta megnyugszom, aztán pedig hevesebben kezd verni a szívem. Bakfitty, ez... ez most az, amire most éppen gondolok?

Visszaemlékezek egy pillanatra - nagyon meg kell erőltetnem magam - és hirtelen minden beugrik. Összezárom a combjaimat, hisz...

- Ezazzzhhhh Connor ahh!!! - nyögöm elegánsan. Az elegáns szó itt annyit tesz, hogy artikulátlanul bőgök mint egy tehén és vonaglok az ágyamon. Még jó hogy a barátom így szexinek talál. 😇

- A nevem nem Connor, pinabubus.

Oh jaj.

Az ujjak továbbra is hevesen járnak nyílásomban (nem a hátsóban, nyugi van a bugyiban), de most felnézek és szívrohamot kapok szinte, amikor meglátom Mina arcát lábaim közt. Mikor váltott át Connorból át ez a buzeráns? És miért élvezem én ezt jobban????

- Készen állsz arra, hogy megmutassam neked az ultra kurva durva űberisztikusan jó nyelvtechnikám?

Megmakkanni sem tudok. Megérzem a Mina nyelvét a csiklómon és szinte azonnal elélvezek. Sikítok őrjöngök hisztérikusan dobálom magam, mert utálom beismerni de annyira jól kőröz legkedvesebb gombocskám körül! 😍

- You know I'm saucy 😏! - Mina a derekamat lefogva egyre gyorsabb tempót diktál én pedig érzem, hogy ez a vég. Örülnék ha így halnék meg. Még az sem zavar hogy ez a BuziPinaNyalóGép karjai közt vagyok halálom kellős közepén.

Éppen amikor elmennék, Mina abbahagy minden mozgást odalent, hűvös szellő csapja meg a Bermuda-háromszögemet. Kelletlenül felnyögök mire a csajszi felettem tipikus tomboyos mosolyra húzza a száját (😏) majd kidugja nyelvét és közben rámkacsint (😜).

- Olló jön, bébi - lihegi a fülembe, lehelletén érzem bukszámnak ízét, de még ez sem zavar. Hogy én mennyire kiéhezett vagyok, te jó ég.....

NE NE NE NE NE NEEEEE!!!! NEM LEHET HOGY ÉN EZT ÁLMODTAM EZZEL A SZÖRNYETEGGEL!!! NEM LEHET NEM LEHETSÉGES EGYSZERŰEN LEHETETLEN 😫😫😫😫😫😫😫!!!!! (ÉS NEM FEJEZŐDÖTT BE NEM ÉLVEZTEM EL NEEEEEE)

Hisztizve csapok az ágyamra és elhordom magam mindennek, mert még a sötétben is látszik a lepedőn hagyott folt az incsafincsa szószom által. Meg fogom ölni Mina Blacket! 😤

Eszembe jut, hogy ideje bekapcsolnom a goblin módomat. Olyankor kegyetlenül tudok bánni másokkal... És most pont ez a cél. Muhhahahaaa!! A tervem: elhitetem Minával, hogy fülig szerelmes vagyok belé. Először csak gyengéden, aztán egyre többet adagolom neki azt amit ő leszbiségnek, én betegségnek nevezek, hadd higgye csak el, hogy meg akarom ollózni - vagy milyen kifejezést használnak erre az állatias szexre a buzik. Értitek, ugye?! 😏

- * Mina pov * -

Egész nap nem láttam Cassie bébikémet. Nem mintha hiányozna, ezután a távolságtartási kérelem után. Akkora egy hülye picsa tud lenni (erre felizgulok).

Mivel tegnap is úgy elrohant az Emmával rögtönzött nyalodám után, úgy gondoltam most sem lesz tanulókörön. Már kezdtem tiszta depis lenni és csattogtatni a kezemen a gumit, mikor...

Cassie pucsítva könyököl a padra, feneke és melle kibuggyan a fehérneműkből, rögtön miután belépek a büntiterembe. Hatalmas kék bociszemeivel rámnéz, majd a tollát dús ajkai közé véve rámkacsint. Najó. Mi. A. Fasz. Történik???????

MGL- az elnyomott szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang