7. 🔞

629 10 3
                                    

Elmémet elbordította a bosszúszomj. Nem tudtam tisztán gondolkodni. Mina lomhán és ultra-giga-mega felgmán csoszogott utánam folyamatosan dörzsölgetve csuklóját. Nem tudom mi ütött belé, de nem is érdekel😤! Megálltam egy olyan helyen, ahol kevesen voltak és Mina felé fordultam.

-Idefigyelj te kis pinahajcsár! Ha mostantól hozzám tervezel nyúlni BÁRHOL - beleértve a mellem a pinám a seggem a combom a karom az ujjam a körmöm hegyét ☝️- szólok a rendőrségnek és mész a dutyiba.

Diadalittasan mosolyogtam, míg Mina elejtett egy sóhajt és jobbradöntve fejét unottan nézett rám.

-Ugyan mi tartana tőled távol engem 'uncikám?

-Ez! - mutattam fel az okirományt. Elvette a kezemből és szemöldökét ráncolva felolvasta.

-Mi ez?? "Mina Black ezentúl törvényesen köteles magát távol tartani fizikailag Cassy Mansontől! Bármilyen testi kontaktus a kérelmező belegyezése nélkül rendőrségi beavatkozást igényel. Felszólitjuk Mina Balcket, hogy tartóztassa magát és nemi vágyait az érintettel szemben! "!?!? Basszameg Cassy, ez nagyon gáz😫!

-Gáz vagy sem, többet nem érhetsz a gyönyörű popsimhoz, vagy hívom a rendőröket!

Meglibbentve szőke fürtjeimet fordultam el és picsámat illegetve-billegetve visszasétáltam barátnőimhez.

-Na mivolt azzal a buzival? Remélem egy életre kiszáradt a vaginája ettől xd!- röhögött mostani legjobb barátnőm Emma.

-Én is remélem - mondtam mosolyogva, de hátrafordulva azt láttam, hogy Mina fekete arcán lecsordul egy könnycsepp, és a karját eltakaró hosszuujjú pólója alatt elkezdi huzogatni a hajgumiját(?). Lassan elfordult, de még szájáról le tudtam olvasni pár szót, amit magában motyogott: "egy, k-kettő, hhárom... "

- * Mina's pov * -

Még csak ez kellett. Eljátszottad az utolsó esélyedet is te mihaszna feka szar és most a női mosdóban bőgsz, mint egy kis punci! Megérdemelnéd, hogy soha többé ne nyalhass pinát!!😠😠😠

Najó ez kicsit erős volt, de megérdemelném😔. Egy ilyen kisebbséginek, mint nekem nem juthat happyend, miért is hittem, hogy ez az istennő valaha is az enyém lehet...
Kezem megint megtalálta a gumit, amivel már szinte véresre csattogtattam bőrömet.

-Nem ezt nem bírom, nekem most azonnal szükségem van egy lyukra.. - mormoltam kétségbeesve.
Remegve botorkáltam el az órámra, ahol padra hajtva fejem gondolkodtam, hogy kit kéne megujjaznom ma. Mikor felnéztem reménytelenségemben Cassy barátnője, Emma nagy bambi szemei bámultak rám sajnálkozva. Mikor felfogta, hogy észrevettem elpirult és gyorsan visszafordította a fejét...

Meg is van a mai lakoma 😏🤫!

- * Cassy's pov * -

Egész nap nem láttam Minát. Félek annyira megbántottam, hogy kárt tett magában. Bár ez nem az én bajom, hiszen itt én vagyok az áldozat. Mindig is én voltam és ezt ő nem értheti meg!

Asszem megjött a Mikulás (értitek mire gondolok😉) és fehér gatyát vettem fel (a divatért bármit). A barátnőm, Emma is kikéredzkedett már egy 10 perce, ezért gondoltam meglátogatom és gyors csekkolom a bugyim. A matektanár elengedett mosdóba, és mikor odaértem köszönni akartam Emmának, de lihegést és nyögéseket hallottam.

Leblokkoltam. Megálltam az ajtóban és elkezdtem hallgatózni. Emma komolyan dug valakivel a mosdóban??? Még csak egy hete szakítottak Ronnal!
A wc nagyobbnak tűnt, mint álltalában. 9 darab fülkéből jöhettek a gyönyör hangjai és én úgy döntöttem, kiderítem kivel kefél, ha beledöglök is! Lábujjhegyen elindultam az első fülkék felé, és ahogy haladtam, egyre hangosabbá váltak a nyögések és sikonyálások.

-hah.. N~ne hagyd abba..

-Ssssh még meghallanak minket kis démonom😋..

-AHhhh imádom mikor ennek hívszah!

A suttogásból nem bírtam kivenni, kivel baszhatott épp. Mikor megtaláltam a fülkét, amiben voltak lehajoltam, hátha megismerem a csávót a cipőjéről. De sajnos nem láthattam a tag cipőjét, mivel baggy gatyója szinte teljesen eltakarta lábát.
Álljunk csak meg....
Baggy jeans??! 🤨☝️👖

-Baszki.. Mindjárt elmegyek!!

-Menj csak el nekem szexybaby👶!

A felismeréstől megint leblokkoltam. Izmaim lebénultak és adrenalin szintem az egekbe szökött. Az ajtó hirtelen kicsapódott, és egy adag testnedv spriccelt a pofámba egy sikoltással kísérve azt. A ruhám és az arcom tiszta squirt lett, Emma és Mina pedig úgy néztek rám, mintha szellemet láttak volna.

-C.. Cassy?!  - nyögte Emma még mindig remegve az 5x orgazmustól. Mina azonnal elvette kezét barátnőm lábai közül és zavartan elkezdte letörölni a hüvelyváladékot szája környékéről.

-Cassy kérlek ne akadj ki - kérte Mina kétségbeesve. A szomorúság látszott még a szemében, de a megbánás vagy a depi SEHOL!
Ez épp elég volt nekem. Felálltam és kiszaladtam onnan.

Ez enyhén szólva is kúrva dúrva volt.
Minából kinéztem, hogy ezt teszi miután "kikosaraztam" , nade Emmából...
Azt hittem heteró, és hogy a barátom, de benne is csalódnom kellett. Ő volt a 12., aki engedett Mina csábításának ezzel tönkretéve barátságunkat. 😡
Nem, ezt nem fogom elnézni se megbocsátani Emmának!

Ami pedig Minát illeti... Az a fekete istenkáromlás... Nagyon meg fogja bánni, hogy évekig játszott az érzéseimmel! 👿👿👿(it's time for goblin mode👺👹!)

MGL- az elnyomott szerelemWhere stories live. Discover now