15.

119 3 1
                                    

- * Connor's pov * -

Nem is emlékszem mióta fekszem már a büdös, tonhal szagú kórházi ágyban.
Valahogy úgy mérem az időt (az ágyam felett van egy óra), hogy Márkó heti 4szer jön "könnyíteni a dolgomon, ergó oboázni😉😉😝" állítólag délben (a fejem mellett van egy naptár, de nem tudom megmozdítani a nyakam). Az egész testem gipszben van, kivéve természetesen lélegzetelállító hímvesszőmet, ami thank god nem sérült a váratlan támadásban🥰.

Az itt töltött napok, és a szopások közepette azon gondolkoztam, hogy bosszulhatnám ezt meg a két buzernyáknak? Az előző tervem befuccsolt a feminista kutya Zoinks miatt (emlékeztek a bűzölgő dildós zsákocskára amit a görögdinnyezabálónak szántam kézbesíteni😝?), a helyszínelők el is vitték bizonyítéknak, ezért mikor beazonosították Márkót barna édességéről azt hittem, őt is belekeverik a dologba, de a szülei olyan gazdagok, hogy felajánlották a Starbucksnak az üvegajtójuk reparálását és indítottak is egy BLM kampányt az üzlet mellett így mindent elnéztek nekünk (amúgy is a hátizsák olyan büdös volt, hogy nem akarták többször kinyitni) . JHAAAAAJ de immmádom ezt a FÉRFIT MAMA! I would suck his cock like a hoover 🤣🙏!

Azt nem is említettem még, hogy összehaverkodtam a szintén ebben a kórteremben fekvő Gergellyel. Én már hívhatom Gergelynek mert megengedte mert brok lettünk nagyon hamar. Amúgy a teljes neve Vadhús Gergely. Ő azért van itt, mert átment a kezén egy villamos állítólag, de nagy kamus a csávó és annyira jó benne, hogy elhiszi a saját hazugságait. Big face, what could I say😏?

Édes kis pasi. Az igazat megvallva kezdek valamit érezni iránta, bár Márkó felé erősebben húz a szerelem. Azért remélem Márkó benne lenne egy édes hármasban🤔... Pont ahogy ezt gondolom a jövőbeli férjem toppan be az ajtón egy bazinagy rózsacsokorral a kezében.

-MÁÁÁRKIIIIII MACKÓ mit csinálsz itt ilyen korán😍?

-Képzeld a hatalmas merevedő dákóddal álmodtam, szinte éreztem ízét a számban ezért eljöttem látogatóba és úgymond virágot is hoztam magának uram.
OH LORD ez az ember pontosan tudja mivel tud engem totálisan beindítani!!!

-Jó magamnak virágot tetszett hozni maga🥵🥵? - kérdeztem durván erotikus hangnemben, félig nyögve.

-Bezony és egy tervet is kieszeltem mellé😈. - tette bele a virágcsokrot a vizeskancsómba.

-Na ide figyelj asszony, - ült le mellém az ágyra - kutakodtam egy kicsit ezután a Zack után és képzeld... HETERÓ!

-MIII Najó, ezen eléggé meglepődtem mert halálosan biszexnek néz ki és pride hónapkor szüle~

-Ja akarom mondani biszex.

-... Köszi Márkó, tudom hogy mindig nekem van igazam😒.

-Naa most mit durcázol? A babuci nem kapta meg a reggeli cumicumit💋💋??

-Apuci ne kínozz💓💓😍!

-Szóval a lényeg, hogy bukik a bulára és a státusza Facebookon facér, ami azt jelenti hogy facér!

-És?

-ÉS PUKI (becenév)! Hát most végre használatba vehetem a dragqueen táborban tanult fortélyt😈😈😈.

Pár pillanatig kifejezéstelen arccal néztem rá, mert egész nap egy dalszövegrészleten gondolkoztam és azt hittem most eszembe jutott de nem, ezért felkiáltottam
-A KURVA ÉLETBE EZ NEM IGAZ😡😤!
Márkó meglepetten nézett rám.

-M-mi most nem tetszik a tervem? Vagy talán te is be szeretnél szállni a bizniszbe😏?
Ekkor végre eszembe jutott a dalszöveg.

-YAAAAS Work Play Slay😍😍!

-Úristen jó az úgy duplán olyan izgás-muris lesz🤩!

És így eldőlt, hogy miután kiszabadultam ebből a fehér börtönből dragqueenek öltözve elcsábítjuk ezt a Zalámi fiút és meg fogjuk erőszakolni Mina előtt.

- * Zack's pov * -

Egyenesen hazarohantam, miután annyi év várakozás után végre sikerült lekapnom Cassiet🥰.

Nem akartam bevallani Minának soha, de igazából nekem mindig is tetszett ez a bombázó. Már apám golyóiban tudtam, hogy nekem szánta az ég ezt a csodálatos gerincferdüléses nőt, csakhogy a bros before hoes szabályt belekódoltál a dns-embe. Vérszerződést kötöttem Minával még kiskorunkban hogy soha nem fogjuk elhanyagolni a másikat egy nő miatt. Nem mintha Mina nem rohanna fejvesztve minden pina után, ami képes a nedvesedésre😒. Ennyi erővel ez a kis csókocska nem is számított árulásnak!

Azért birom a brot, most is Cassievel nyalakodnak a szembeházban ide látom őket huu most hirtelen nagyon belelendültek AZTAKURVA MINA EL JUTOTT A DINNYÉKHEZ ÉS MÁR NYALJA IS ŐKET ALIG FÉRNEK EL KÉT KEZÉBEN EZ KOLOSSZÁLIS MINDEN NÉZETBŐL 🚫🧢 !!!

Csak szopattalak titeket nem történik szar se😪. Mina és Cassie a kanapén ülnek görögdinnyét és csirkét zabálva (Mina másodpercek alatt képes lenne elpusztítani egy csirke ménest és egy görögd. földet😁! Hihetetlenül tehetséges a bro, respect 🖖)

Pedig de szurkolok nekik már olyan közel van Mina hozzá (megszakad a szívem hogy Cassie soha nem lehet az enyém). Be is nyomom a legemósabb lejátszási listámat spotin és távcsövet formálva kezeimből folytatom a Black ház kémlelését. Cassie és Mina most valami nagyon deep shitről dumálhatnak mert Mina nem olyan ultralaza mint általában. Cassie nagyon vetíti a csíziót, először a házunk felé kezd mutogatni - pontosabban rám -, majd csókolózást kezd imitálni csücsörítő meggypiros ajkaival.
Mina arca eltorzul majd az összes arcizma elernyed és mániákus pszichopata nézésével feláll a kanapéról és az ablakhoz lépve egyenesen a szemembe néz. Ettől úgy berosáltam bazmeg mint a Hannibál Cannibáltól és gyorsan lebuktam. Pár pillanat múlva, mikor újra felemeltem fejem Mina már nem volt az ablakban.

Pov: im dead🙃...

MGL- az elnyomott szerelemWhere stories live. Discover now