Ch 11 : Threads of Enchanted Connection

106 12 2
                                    

And so, the night passes, dreams intertwining with reality, and the magical ring's glow is replaced by the soft embrace of morning light, 𝘠/𝘯'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘵𝘴 𝘠𝘦𝘰-𝘩𝘦𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘢 𝘭𝘰𝘰𝘬 �...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

And so, the night passes, dreams intertwining with reality, and the magical ring's glow is replaced by the soft embrace of morning light, 𝘠/𝘯'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘵𝘴 𝘠𝘦𝘰-𝘩𝘦𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘢 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘧 𝘴𝘢𝘥𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘦𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘦𝘢𝘵𝘶𝘳𝘦𝘴. 𝘠/𝘯'𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘦𝘯𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵, 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘴 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘩𝘦𝘳, 𝘥𝘦𝘴𝘱𝘦𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘶𝘵 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘠𝘦𝘰-𝘩𝘦𝘦 𝘧𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘪𝘳 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘸𝘪𝘴𝘱 𝘰𝘧 𝘴𝘮𝘰𝘬𝘦. 𝘏𝘦𝘳 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘴 𝘧𝘢𝘭𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘮 𝘨𝘳𝘪𝘱 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘳𝘪𝘴𝘵, 𝘩𝘢𝘭𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘳𝘢𝘤𝘬𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘶𝘯𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘢 𝘫𝘰𝘭𝘵 𝘰𝘧 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘸𝘪𝘥𝘦, 𝘧𝘳𝘢𝘯𝘵𝘪𝘤 𝘦𝘺𝘦𝘴.
" Rang-𝘠𝘦𝘰-𝘩𝘦𝘦, 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨," 𝘠/𝘯 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘥𝘴, 𝘩𝘦𝘳 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘪𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘶𝘳𝘨𝘦𝘯𝘤𝘺. 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘨𝘭𝘪𝘮𝘮𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨, 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘸𝘯 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘧𝘳𝘢𝘯𝘵𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘳𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘠𝘦𝘰-𝘩𝘦𝘦 𝘷𝘢𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥.
𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘦𝘯𝘪𝘨𝘮𝘢𝘵𝘪𝘤 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘻𝘦𝘴 𝘢𝘵 𝘠/𝘯, 𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘳𝘪𝘱 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘳𝘪𝘴𝘵 𝘶𝘯𝘺𝘪𝘦𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨. "𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘶𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘨𝘰𝘰𝘥, 𝘠/𝘯," 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴, 𝘩𝘪𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘰𝘧 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺. "𝘕𝘰𝘸 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘶𝘴."
𝘠/𝘯'𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘥𝘦𝘦𝘱𝘦𝘯𝘴, 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘳𝘰𝘸 𝘧𝘶𝘳𝘳𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴. "𝘉𝘶𝘵 𝘙𝘢𝘯𝘨-" 𝘴𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘴, 𝘩𝘦𝘳 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘶𝘯𝘤𝘦𝘳𝘵𝘢𝘪𝘯𝘵𝘺.
𝘉𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦, 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘣𝘦𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘪𝘮𝘢𝘵𝘦. 𝘏𝘦 𝘥𝘳𝘢𝘸𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘭𝘦𝘦𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘢𝘯 𝘦𝘭𝘦𝘤𝘵𝘳𝘪𝘧𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘶𝘳𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘦𝘯𝘦𝘳𝘨𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘴 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘈 𝘴𝘰𝘧𝘵, 𝘳𝘢𝘥𝘪𝘢𝘯𝘵 𝘣𝘶𝘵𝘵𝘦𝘳𝘧𝘭𝘺-𝘴𝘩𝘢𝘱𝘦𝘥 𝘨𝘭𝘰𝘸 𝘮𝘢𝘵𝘦𝘳𝘪𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘴 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘠/𝘯'𝘴 𝘯𝘦𝘤𝘬, 𝘦𝘯𝘷𝘦𝘭𝘰𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘪𝘯 𝘢 𝘴𝘩𝘪𝘮𝘮𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘰𝘤𝘰𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘯𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯.
𝘠/𝘯'𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘦𝘵𝘴 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘨𝘢𝘻𝘦, 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘳𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵. 𝘏𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘣𝘳𝘪𝘦𝘧, 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵-𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥, 𝘠/𝘯 𝘢𝘯𝘵𝘪𝘤𝘪𝘱𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘢 𝘬𝘪𝘴𝘴. 𝘛𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘮𝘦𝘦𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯... 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 𝘴𝘩𝘪𝘧𝘵𝘴. 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘦𝘤𝘩𝘰𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮, 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘢 𝘴𝘦𝘥𝘶𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘮𝘦𝘭𝘰𝘥𝘺.
"𝘞𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨, 𝘠/𝘯?" 𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳𝘴, 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘮𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳𝘴.
𝘏𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘴, 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘤𝘢𝘳𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯 𝘦𝘢𝘳𝘯𝘦𝘴𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘴𝘰𝘯𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮.
𝘙𝘢𝘯𝘨: (𝘴𝘰𝘧𝘵𝘭𝘺) "𝘋𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘶𝘴?"
𝘠/𝘯'𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘴𝘬𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢 𝘣𝘦𝘢𝘵 𝘢𝘵 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴, 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘢 𝘥𝘦𝘦𝘱𝘦𝘳 𝘤𝘶𝘳𝘪𝘰𝘴𝘪𝘵𝘺.
𝘠/𝘯: (𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘧𝘶𝘭) "𝘈 𝘣𝘰𝘯𝘥? 𝘉𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘶𝘴? 𝘉𝘶𝘵 𝘩𝘰𝘸...? "
𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘢 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘢𝘴𝘴𝘶𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘭𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘯𝘴𝘪𝘵𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘳𝘦𝘸 𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘯.
𝘙𝘢𝘯𝘨: "𝘐𝘵'𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘦𝘧𝘺 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘯𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘢𝘥𝘴 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘯𝘯𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘱𝘦𝘴𝘵𝘳𝘺 𝘰𝘧 𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘪𝘷𝘦𝘴. 𝘐𝘵'𝘴 𝘢𝘴 𝘪𝘧 𝘥𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘺 𝘪𝘵𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘪𝘴 𝘨𝘶𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘴, 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯."
𝘠/𝘯'𝘴 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴, 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘳𝘢𝘴𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘯𝘪𝘧𝘪𝘤𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴.
𝘉𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘥, 𝘙𝘢𝘯𝘨'𝘴 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘢 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘨𝘯𝘪𝘵𝘦𝘴 𝘢 𝘧𝘪𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘪𝘴 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘯𝘪𝘢𝘣𝘭𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘯 𝘧𝘪𝘯𝘥𝘴 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘶𝘮𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵.
𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯, 𝘢𝘴 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯, 𝘵𝘩𝘦 dream ends abruptly. 𝘠/𝘯'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘴𝘯𝘢𝘱 𝘰𝘱𝘦𝘯, 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘸𝘯 𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘵𝘢𝘯𝘨𝘭𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘥𝘴𝘩𝘦𝘦𝘵𝘴. 𝘚𝘸𝘦𝘢𝘵 𝘣𝘦𝘢𝘥𝘴 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘩𝘦𝘢𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘤𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘷𝘪𝘥, 𝘪𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮.
𝘊𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘮𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘶𝘳𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘯'𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘳𝘢𝘴𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘮𝘯𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮. "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥?" 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧, 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘳𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘯𝘴𝘪𝘵𝘺 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮.

Destined to be (Lee Rang fanfic)Where stories live. Discover now