Pamir'in Dönüşü

72 4 0
                                    

"Pamir?!"

"Peri?!" dedik aynanda. Ne işi vardı onun burda.

Hemen tam tes yöne ilerledim. Ona hala kızgındım. Kolumu tutup kendine döndürdü.

"Peri bak dinle beni."kolumu ondan kurtarıp girişe ilerledim.

"Hadi gidelim."dedim Kaya ve Mert'e. Kolumda baskı hissettim ve o an ki refleksle Pamir'in kolunu arkaya kıvırdım.

"Pamir istemediğim bir şeyi diretince ne olacağını en iyi senin bilmen gerekirdi."dedim ve yürümeye devam ettim.

"Seninde benim bu işin peşini bıramayacağımı bilmen gerekirdi."biliyordum zaten bunu. Ne diye irdeliyordu ki.

Bir anda kolumu çekip kendine döndürdü ve sarıldı. Ben de karşılık verdim. Ne olursa olsun özlemiştim.

"Özlemişim."dedi ve daha sıkı sıkı sarıldı.

"Seninle daha sonra hesaplaşıcaz."dedim ve kollarının arasından sıyrıldım.

"Hadi Mert,Kaya gidelim."dedim ve yolcuların bekleme salonuna geçtik. Aslında uçak gelmişti. Yavaş yavaş insanlar biniyordu.

Sıra bize geldi uçağa bindik. Sıra numaralarına göre oturduk. Bizim sıradaki bütün koltukları almıştım. Madem jetle gidemiyoruz bizde rahat gidelim değil mi?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Birinin kolumu dürtmesiyle uyandım. Camdan dışarı baktığımda Türkiye'ye geldiğimizi fark ettim.

"Hadi Peri!"dedi Pamir.

"Ne işin var burda. Ayrıca Kaya ve Mert nerde?"

"Döndüm geri. Diğer soruna gelirsek aşağıda bekliyorlar."dedi ve elini uzattı.

Uzattığı elini tuttum. Koltuktan kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Zaten çoğunluk inmişti. Pek fazla kişi yoktu o yüzden çabuk indik.

Kapının önünde Kaya ve Mert'i gördüm. Onlara doğru yürüdüm.

"Size araba ayarlattım-yanıma gelen Emre'yi gösterdim-Emre'yi takip edin.Benden bu kadar."dedim ve Emre'ye elimi uzattım anahtarı ver anlamında.Benim bu hareketlerime alıştığı için hemen anahtarı verdi.

Ben de zaman kaybetmeden yeni aldığım arabanın yanına ilerledim.Daha öncede Lamborghini kullandığım için alışkındım.Arabanın kapısını yukarıya kaldırdım arabaya oturdum ve kapıyı kapattım.Ben kapıyı kapattıktan sonra ardından yine kapı sesi duyuldu.Yanıma döndüğümde Pamir'le karşılaştım.

"Güzel araba.Yeni mi?"diye sordu arabaya beğenmişcesine süzerek.

"Evet ilk kullanışım?"dedim kısa cevap vererek.Bir an önce eve gitmek istiyordum.

Eve kadar sessizdik. Evin bahçesinden geçtik.Emreyi gördüm.

Pamir arabadan indi ve eve doğru yürümeye başladı. Bende arabadan indim kapısını kapatmadan ve Emre'ye arabayı garaja koy'bakışımı attım. Hemen anladı.Alıştı bana.

Eve gelmeyeli uzun zaman olmuştu-yani bana öyle geliyordu-.Annem ve Melek'ten haberim yoktu. Dorukla'da konuşmamışım uzun zamandır.

Kapıyı tıklattım çünkü anahtarımı on saat cebimden çıkartamam.Kapıyı daha önce bizim evde görmediğim bir kadın açtı.

"Hoş geldiniz. Peri Hanımdı değil mi?"yok melek demek gelse de içimden demedim.Ne saçmalıyorsun Peri kendine gel.

"Hayır ismim Peri. Sadece Peri, hanım yok. Resmiyeti sevmem. Neyse ben spor salonuna geçicem kimse beni rahatsız etmesin."dedim ve yürümeye başladım.Arkamdan 'peki'diye mırıldandığını duydum sadece. Aklıma gelen soruyla arkamı döndüm.

HAYALLERİMİN İZİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin