☆1☆

212 13 56
                                    

(aciklamadaki cinsiyet olayını görmezden gelin lütfen)

"Oradaydı yine Suga.Neden inanmak istemiyorsunuz??"

-Peki bunu biz neden göremiyoruz Asahi?

Dedi Daichi.

"Ben nerden bileyim!?Sanki sadece benim onu görmemi istiyormuş gibi!"

-Sen iyi olduğuna eminsin degil mi?

Dedi Suga omuzlarımdan tutarak.

"Ben iyiyim Suga.."

-Tamam..Hadi gidelim Daichi.

İkisi odadan çıkarken arkalarından baktım.En yakın arkadaşlarım bana inanmıyordu resmen.

Birkaç haftadir birini görüyorum.Karanlığın içinden sürekli bana bakıyor gibi.Onu sürekli sokakta görüyorum.Gerçi..Daha tam olarak gördüm sayılmaz.

Bunu arkadaşlarıma anlattığımda bana inanmak istemiyorlar.

Kafamı yastığa gömdüm ve öylece durdum bir süre.Sonra onu bulmak istediğimi fark ettim.Ayağa kalkıp üzerine bir şey geçirdim ve evden çıktım sessizce.Evde kimse yoktu.Ailem bir haftalığına sehir dışındaydı.Dışarıda kar yağıyordu.Saat gece 12 civarlarındaydı.Sokakta yavaşça yürümeye başladım.

Onu her zaman gördüğüm yere doğru gittim.Bir sokak arasıydı.Çıkmaz bir sokak.O sırada arkamdaki gölgeden gelen sesi duydum.

Arkamı döndüğümde saniyelik olsa da onun orada olduğunu hissettim.

"Hey..Neredesin?"

.....

Hiçbir ses gelmeyince biraz ilerledim.Her yere baktım diyebilirim.Ama onu bulamadım.

Derin bir nefes verdim.Hava gittikçe soğuyordu.Sonra boynundaki atkıyı çıkarıp oraya bıraktım.

"Yakında yine geleceğim.Umarım o zamana kadar karşıma çıkma cesaretini bulursun.."

.......

☆~Yorgun Savaşçı~☆ •Asanoya•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin