^15^

73 6 86
                                    

Maç bitmişti.Ilk seti biz almıştık 2.sette 8 sayı farkla kaybetmiştik.3.sette ise 2 sayı farkla biz almıştık.
Hepimiz oldukça yorulmuş olsak da çok eğlenmiştik.Açıkcası bu maçta bokuto motivasyonunu hiç kaybetmemişti.Tabii bu vize avantaj sağlıyordu.Sanırım bunun sebebi biraz da Noya olmuştu.Kurtarışları cidden inanılmazdı.Bize verdiği güvende öyle.

Elime aldığım şişeyi kafama dikledim.
O sırada Oikawanın Noya'nın yanına gittiğini gördüm.

O:Kurtarışların tıpkı senin gibi mükemmeldii~

Dedi ve elini omzuna koydu.

Elini.....

Uzun bir süre onlara baktım.Bu beni çok  rahatsız etti.

Elini çek ordan...

S:Asahi?

Suga'nın sesiyle irkildim.Hızlıca ona döndüm.

"E-evet?"

S:Neden Oikawayi yiyecekmiş gibi bakıyorsun?(fısıldayarak)Kıskandın mi yoksa haaa?~

"Ne alakası var ya!?"

S:Hıhı anladım ben sorun yok kimseye söylemem heheheheh

Suga kıkırdadı ve Daichinin yanına döndü.

Kıskanmıyorum yaa.....Ne alakası var?

Biraz sonra hepimiz toplandık ve salondan çıktık.Herkes evinin yolunu gördüğünde ayrılıyordu.En sonunda bizimkiler de ayrılınca sırtımdaki Noya ve ben kalmıştık sadece.Oda uyuyor...
.Sanıyordum

-Asahi?

"Efendim?"

-Neden sen olduğunu hiç düşündün mü?

Ilk başta ne demek istediğini anlamadım.

"Ne demek istiyorsun?"

-Ben....Neyse boşver..

"Bir sorun mu var?"

-Hayır hayır sadece vazgeçtim.

"Öyle olsun.."

Eve geldiğimde kapıyı yavaşça açtım ve sessizce odama çıktım.Noya yere indi ve banyoya gitti üzerini değiştirmek için.Bende hızlıca üzerini degistirdim ve yatağımı kurdum yere.
O sırada Noya geldi ve hiç sesini çıkarmadan yatağa girip yattı.Bir sorunu var....

"Noya sen iyi misin?"

-İyiyim sadece yoruldum biraz.

"Tamam o zaman..İyi geceler."

-İyi geceler..

....

☆~Yorgun Savaşçı~☆ •Asanoya•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin