Noya:
Odadan hızlıca çıktım.
Neden anlamıyor!?Yoksa anladı ama beni istemiyor mu?..
bunları düşünürken hızlıca banyoya girdim.Ağladığımı yeni farketmiştim.
Cidden ne kadar aptalım..Onun benim gibi birini seveceğini düşündüm...Klozetin üzerine oturdum.Kafamı ellerim arasına aldım.
-Aptal aptal aptal aptal!!
Kafamdaki düşünceler beni deli etmeye başlamıştı.Bir hışımla ayağa kalktım fakat dizimdeki ağrı beni yere çökertti.
Giyindigim eşofmanın bacağını yukarı çektim ve dizimdeki kocaman morluğa baktım.Yaralar ilk olduğu zaman asla acımazdı.Üzerinden zaman geçtikçe dayanılmaz hale gelirlerdi.
Onun evine geldiğim gün,onu korumadan önce....
Flashback:
-Lanet piçler....
Yine etrafımı sarmıştı bu çete.Sürekli yaparlardı.İnsanları sıkıştırır,istediklerini alır,yaralar ve kaçarlardı.
Adam bana yaklaştı,
=Üzerindekiler bize fazlalık değil mi sence hmm?~
Elini belime attığında hızla kolunu tuttum.
-Bu kol sana fazla degilmi sence ha?Bence burdan biyerden kesebiliriz.
Hızla bacak arasına vurdum ve koşarak benden zorla aldıkları katanamı kapıp karşılarına geçtim.
-Hanginiz onigiri somonu olmak ister?
.....
Adamlardan kaçtığımda hızlıca bir sokak arasında saklandım.Bacağıma demir sopa geçirmişlerdi(yani vurdular)
Derin bir soluk alıp kendime gelmeyi bekledim.Yavaş yavaş normale döndüğümde ayağa kalktım ve yürümeye başladım.Nereye gittigimi bilmiyordum.Sadece yürüyordum işte..
Yaklaşık yarım saattir yürüyordum.Etrafa baktığımda buranın onu sürekli gördüğüm yere yakın olduğunu farkettim.
Tam sokak arasına girecekken orada birilerinin konuştuğunu gördüm.Birini sıkıştırmış gibi görünüyorlardı.Duvara yaslanıp onları izledim.Dikkatli baktığımda bu kişinin Asahi olduğunu farkettim.Ne cüretle...
hızlıca maskemi takıp adamların arkasında durdum.
-Oi sizi sikik kafalı piç sürüsü!Bırakın onu!
Hepsi bir anda arkasını döndü.
=Vayy vayy yorgun savaşçımız da gelmiş.
yorgun savaşçı...Herkes beni böyle tanırdı.......
.....
....
...
..
.
Flashback End
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆~Yorgun Savaşçı~☆ •Asanoya•
Short Story"Daha fazla yalnız kalmak istemiyorum.." "O zaman yalnız kalmayacaksın."