ik zit in de bus ik huil zacht waarom nu echt ' Jezus man kan je stoppen met huilen, krijg er koppijn van' wordt er gezegd ik zeg niks terug probeer nog zachter te huilen ' stop is met huilen' wordt er nog een keer gezegd. de bus stopt ik hoor een deur open gaan ik wordt weer opgepakt ik schop hard en sla om mij heen, ik wordt op een stoel gezet. de blinddoek wordt afgedaan, ze staan weer voor mij hun de jongens van mijn coma dit is gewoon nep. ik probeer mezelf wakker te knijpen niks, ik ben wakker het is echt ik knijp nog harder in me hand en arm nee nee ik knijp nog eens. ' hey niet doen' wordt er opeens gezegd ik kijk op Milo de persoon van mijn coma. ' niet jezelf pijn doen' zegt hij ik kijk om me heen ja precies hetzelfde de voordeur de lange gang waar de kruipruimte zat. ik zit niet vast ik kan het altijd proberen ik sta op en sprint naar de voordeur open wat een losers ik ren naar buiten maar daar staan er ook 2 ' zo makkelijk gaat het niet' zegt hij dan hij lijkt op raoul. ik zit weer hier dit kan niet begin mezelf weer te knijpen dit is nep de tranen stromen over me wangen ze stoppen ook niet. dit is nep het kan niet ik knijp harder en harder me shirt is nat van al mijn tranen. ' stop met jezelf pijn doen, je zit niet in een droom' zegt hij dan dit is Robbie ' leugens!' schreeuw ik ' vorige keer was het ook nep' zeg ik er nog achterna ' vorige keer?' zegt hij dan vragend ' ja de vorige keer samen met een of andere Rosé van de gracht' zeg ik ze kijken allemaal mijn kant op ' je kent haar?' vraagt volgens mij Matthy ' ze zat in mijn coma zoiets' zeg ik ' coma? deze meid is srs niet goed, is ze wel clean of wat?' zegt vlgm is dat Koen ' jij zat er ook in hoor Koen' zeg ik met hoofd naar beneden. ze zeggen niks is dit dan wel echt?
JE LEEST
❥ 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐮 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐜𝐡𝐭.
Mystery / Thriller[ 2-2] Julianna heeft alles weer opgepakt totdat het haar echt overkomt ze wordt ontvoerd.. hey dit wordt mijn 3de boek + het vervolg van: ontvoerd door bankzitters