Ik zit hier in stilte, ze zeggen niks. ' Ze is echt niet clean hoor, ze is echt gek' zegt Koen als hij in de gang verdwijnt. ' pak die blaastest zo weten we het zeker' zegt Rob hij komt naar mij toe gelopen ' hier blaas' ik blaas er in ' niks ze is ieder geval niet dronken' zegt Rob ' misschien heeft ze drugs op?' vraagt Milo dan, ze kijken naar mij. ' wtf denken jullie wel niet van mij' zeg ik ' ey normaal doen hè we hebben je nog steeds gekidnapt' ik kijk hem aan hij heeft een boze blik allemaal eigenlijk ' wat willen jullie van mij?' vraag ik dan maar. ' genoeg maar daar kan Koen jou meer over vertellen' zegt Raoul ik knik. ik kijk rond ze doen allemaal beetje hun eigen ding lijkt net of dit normaal is voor hun ' hebben jullie iemand eerder gekidnapt?' vraag ik dan ' 1 keer eerder de persoon die eerder noemde' zegt Matthy ' Rosé?' ' Ja zij' zegt hij zonder mijn kant op te kijken ' hebben jullie haar overgeven aan 3 of 4 mannen en daarna nooit meer gezien en daarna kwam het in het nieuws?' vraag ik. Ze kijken alle 4 mijn kant op ' ja.. hoe weet jij dit?' Vraagt Matthy weer ' mijn coma het kwam er in voor' zeg ik ' oké..?' Zegt hij. Ze denken echt dat ik gek ben, dat ik gestoord ben, zo raar klinkt het toch niet, ja ook weer wel maar ook weer niet. Ik wil gewoon terug naar huis, wat een kut plek is het hier. De flashbacks komen ook terug van alle plekken de kamer de kruipruimte de gang de badkamer, hoe overkomt het mij ook weer.
JE LEEST
❥ 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐮 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐜𝐡𝐭.
Mystery / Thriller[ 2-2] Julianna heeft alles weer opgepakt totdat het haar echt overkomt ze wordt ontvoerd.. hey dit wordt mijn 3de boek + het vervolg van: ontvoerd door bankzitters