het is al weer een paar weken terug nadat de bankzitters dit hebben geflikt bij Julia ze uploaden weer fulltime, totdat de politie Julia ondervraagd ze probeert alles uitleggen zonder hun identiteit vrij te geven maar alsnog hun zijn als verdachte mee genomen het staat overal in het huis dat het al bevestigd is Julia weet ook dat het waar is de Bankzitters ook maar de rest van de wereld nog niet. Julia probeert hun reputatie te redden en lukt dat?
pov: Julianna
het is al weer par weken later ze hebben mij gevraagd om naar verschillenden groepen of 5 mannen te kijken zij weet dat het de bankzitters zijn en hun weten het ook maar ik wil ze sparen vooral omdat ze veel gaven om julia vooral Robbie ik wil hun dat niet aan doen. ' Julia hier zijn 4 verschillende groepen van 5 zie jij jouw kidnappers er tussen staan' vraagt de mannelijke agent aan mij, ik kijk de rij af nee totdat ik bij de laatste groep kom ja hoor de bankzitters ik kijk ze aan ze kijken met verdriet ' nee ik zie ze niet hier tussen staan, ze hadden heel de tijd wel maskers op' zeg ik dan ' weet je het zeker?' vraagt hij dan aan mij ' ik weet het zeker' zeg ik. ik sta buiten het politiebureau ik zie elke groep naar buiten komen en als laatste de bankzitters ze komen naar mij toe maar ze worden tegen gehouden ' nee ze mogen we komen hoor' zeg ik. ze stappen weg Robbie is de eerste die mij een knuffel geeft ' dankjewel Jul' zegt hij zacht in mijn oor ' rob geen probleem je was lief' zeg ik terug. hij trekt weg van de knuffel ik kijk ze allemaal nog aan ik schenk ze een lag en een duimpje omhoog. ' ga door met jullie video's ze zijn cool' zeg ik dan ' dankjewel Julia' zegt Koen terug. onze wegen scheiden ze hebben mij nog een dm gestuurd op Instagram over hoe dankbaar ze waren ik zei dat het geen moeite was en dat ze gewoon lief waren alleen die ene keer.de bankzitters uploaden veel ze missen geen upload de shows gaan ook goed. Julia heeft alles weer opgepakt haar sport gaat geweldig haar school alles ze heeft de bankzitters niet meer gezien daarna de bankzitters haar ook niet maar ze zijn er zeker van dat alles verleden tijd is.
hey hey dit was het einde van dit boek, ik ben al een tijdje bezig met een nieuw boek dus die komt ook snel online.
Kusjess xx
JE LEEST
❥ 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐮 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐜𝐡𝐭.
Mystery / Thriller[ 2-2] Julianna heeft alles weer opgepakt totdat het haar echt overkomt ze wordt ontvoerd.. hey dit wordt mijn 3de boek + het vervolg van: ontvoerd door bankzitters