hey hey voordat je dit gaat lezen er zit geweld in kan je hier niet tegen skip dit deel dan xx
het begint aardig donker te worden ze hebben niks gezegt tegen mij maar wel tegen elkaar vooral de worden " gek' ' gestoord' ' onder invloed' heb ik veel gehoord ze denken echt dat ik gek ben? misschien ben ik wel gek? nee laat je dit niet wijs maken, maar het is hun woord tegen het mijne ' nou Julia omdat jij het zo goed weet met je coma laat maar eens alles zien' zegt Koen dan ' oké prima volg mij maar' ik loop direct de gang in ' matthy's kamer, Raouls studio, washok en de kruipruimte' zeg ik ' oké en hoe gaat de kruipruimte open' ik doe de deur open en haal de dozen weg en haal de plank d'r af ' zo gaat ie open en ook weer dicht' ' oké oké ga door' ik ben bijna alles afgelopen nu alleen nog maar boven ' hier valt ze door de mand let maar op' hoor ik Koen zachtjes zeggen ' hier is de kamer waar ik heb gezeten en Rosé ook' zeg ik. je gaat zo door en je komt weer uit bij de woonkamer. ' oké oké netjes maar dit kon je ook gwn weten door onze video's te kijken' zegt Milo ' pff jullie video no way dat ik die kijk' zeg ik ' oh hoe weet je onze namen dan?' zegt Milo weer ' alsjeblieft denk na coma zelfde huis dezelfde mensen dezelfde namen denk gwn even na de volgende oh nee wacht je kan niet nadenken want je kidnapt überhaupt al een persoon en meerdere wat Matthy eerlijk heeft toegegeven' zeg ik snel, ik heb gelijk spijt als ik hun gezicht zie. ik zie Koen hand ik de lucht gaan richting mijn gezicht en ' auw!' schreeuw ik hard, me wang ' fucking mongool' schreeuw ik. auw auw nog een slag in me gezicht ' ik zou maar niet zo stoer doen want wij zijn alsnog degene die jou hebben gekidnapt' zegt hij ' kan je ook nog een ander antwoord geven of alleen maar hetzelfde' zeg ik terug, niet slim. nog een klap en daarna nog 1 extra. ' gewoon normaal doen Julia wij weten meer dan je denkt' zegt Koen ' mhm prima ik weet ook veel genoeg over jullie en als ik hier weg kom, deel ik het met alle liefde' zeg ik terug. nog een klap en de andere volgt ook. ' oh Julia je komt hier nooit meer weg, nooit meer' zegt hij. als hij mij een laatste klap geeft.
JE LEEST
❥ 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐮 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐜𝐡𝐭.
Mystery / Thriller[ 2-2] Julianna heeft alles weer opgepakt totdat het haar echt overkomt ze wordt ontvoerd.. hey dit wordt mijn 3de boek + het vervolg van: ontvoerd door bankzitters