ik kijk hem aan na de laatste klap. ze kijken Koen ook allemaal aan. ' Julia.. sorr' probeert hij te zeggen maar in kap hem af ' bespaar je sorry, zeg maar sorry tegen iemand die het wel boeit' zeg ik dan ' nee Julia het spij' ' stop maar gewoon zeg maar gewoon niks' zeg ik dan, hoef z'n sorry niet die sorry geeft hij maar aan iemand anders ' Julia luister gewoon' zegt hij dan ' bla bla bla' zeg ik als ik mijn oren bedek met mijn handen ' Julia niet zo kinderachtig' zegt Raoul nu om Koen te hulp te stellen ' niet zo kinderachtig.. niet zo kinderachtig?' zeg ik hij zegt niks ' jullie kunnen ook niet zo kinderachtig doen en gewoon zeggen waarom ik hier ben zonder er zo omheen te draaien of pluk je gwn iemand van de straat om dit te zeggen maar je weet niks dus je maar niks zegt en als ze daarna boos wordt haar klappen geeft nee oké ieder z'n ding weet je' zeg ik dan tegen hen allemaal maar vooral tegen Koen. ' Julia, je weet dat jou vader in de criminaliteit zit hè' zegt hij dan ' pff vertel mij is wat nieuws man waarom zit ik hier!' schreeuw ik bijna naar hem ' ze willen dat jij het zelfde gaat doen, ze willen dat jij de rol van jou vader overneemt' zegt hij dan ' dus hoezo boeit jullie dat?' zeg ik dan ze kijken elkaar aan en ze knikken ' omdat het niet jouw echte ouders zijn niet jouw echt familie' zegt Raoul dan ' leugens!' schreeuw ik voluit ' leugens vertellen jullie!'
' Anders had ik wel mijn baby foto's en geboorte kaartje..' ik kijk op ze kijken mij aan ' is het echt waar' vraag ik dan voorzichtig, ze knikken alle 5. Mijn leven was een leugen?
JE LEEST
❥ 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐮 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐜𝐡𝐭.
Mystery / Thriller[ 2-2] Julianna heeft alles weer opgepakt totdat het haar echt overkomt ze wordt ontvoerd.. hey dit wordt mijn 3de boek + het vervolg van: ontvoerd door bankzitters