8

261 6 2
                                    

De bankzitters proberen veel met Julia maar het nieuws over haar familie heeft haar mentale toestand achteruit gehaald, ze eet niet, drinkt niet en wil gwn niks doen. voor haar is het zwaar maar voor hen ook ze hebben al weken niet meer geüpload omdat ze zo druk bezig zijn met Julia ze twijfelen erg om het echt tegen haar te vertellen dat haar vader de grootste crimineel ooit is, niet haar (neppe) vader maar haar echt biologische vader. ze weten het gewoon niet meer ze overleggen veel maar dan zonder haar ze besluiten om het te vertellen en zo snel mogelijk ook.

pov: Julianna
mijn lust voor leven is verdwenen, ik wil niet meer en ik kan niet meer. hun roepen mij ze willen wat bespreken iets heel belangrijks. ik loop de trap af met het laatste beetje energie die ik heb, ben de laatste dagen zoveel afgevallen ik pas mijn kleding zelf niet meer ik ga zitten, hun zitten recht tegenover mij ' euh Julia hai we weten dat dit een zwaar onderwerp voor jou is maar we moeten het gezegd hebben' zegt Koen als hij mij met een serieuze blik aankijkt ' je weet dat we je vertellen over jouw vader in de criminaliteit nou jouw biologische vader wil het zelfde wat jouw niet bloed vader wil' zegt Raoul. ik kijk hun aan maar ik zeg niks terug probeer het mezelf naar binnen te dringen maar het komt niet binnen op 1 of andere manier.

❥ 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐮 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐜𝐡𝐭.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu