10

257 4 1
                                    

Julianna zit er nu al 2 weken, ze begint langzaam weer te eten en de bankzitters ja die gaan allemaal maar achteruit ze uploaden echt bijna niet meer ze doen maar 1 keer in de 4 weken terwijl Julia meer vooruit gaat, zijn de bankzitters maar meer en meer achteruit aan het gaan.

pov: Julianna
ik zit haar alweer wat langer het gaat beter met mij maar met de bankzitters niet ze doen bijna niks meer ze liggen alleen maar op bed ze zijn levensmoe ik probeer ze te helpen maar ze slaan het elke keer af het zelfde wat ik bij hun dee. ze praten veel ze willen van mij af ik zou ook wel graag naar huis willen ja ben het hier zat. 21:00 het duurt lang en lang opeens ze zijn allemaal in het zwart gekleed en ik herken ze niet eens meer. ' wat doen jullie?' vraag ik dan ze zeggen niks en 2 stappen op mij af en pakken mij op en stoppen mij in de bus samen met 4 andere ' waarom doen jullie dit?' ' Wat is dit?' vraag ik achter elkaar waarom ' stil!' schreeuwt de persoon naast mij, hij klinkt als Matthy. ' Matthy?' ' wat is dit?' ' hou je hoofd is stil man!' zegt de persoon tegenover hij klinkt als Rob ' Robbie waarom doen jullie dit?' vraag ik dan weer geen antwoord. ik laat het maar wtf is er aan de hand. de bus stopt even later. ze gooien de deur open huh dit is de hoofdstraat hier hebben hun mij ontvoerd. 1 van hun pakt mij op en zet me op de stoep neer. en ze rijden met een volle gang weg. wat huh hebben ze mij gewoon weer hier afgezet wtf?

❥ 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐮 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐜𝐡𝐭.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu