Bazı anlar olur. İnsan, kalbinin atmadığını hisseder. Bu bazen çok üzgünken olur, hayal kırıklığı vesaire araya girer. Bazen ise çok mutlu olduğun zaman. Şaşkınken veya...
Felix tam da o anlardan birindeydi. Karşısında sevdiğini görmeyi beklemiyordu. Ona öyle güzel bakmasını beklemiyordu.
O an Seungmin'i unutmuştu. Nerede ya da neden yok sorusunu bir türlü düşünemiyordu. Sadece Hyunjin vardı aklında. Onu diğer tüm düşüncelerinden sıyırıp alan Hyunjin.
Onun için de şaşırtıcıydı bu an. Chan onu yürüyüşe çıkmaya zor ikna etmişti. Bunaldığını ve biraz hava almak istediğini söylemişti. Hyunjin ise sonunda arkadaşının ısrarlarına dayanamayıp kabul etmişti. Şimdi ise iyi ki diyordu. İyi ki kabul etmişim...
Felix tek kolunu taktığı sırt çantasını eline almıştı Hyunjin'e doğru koşarken. Ancak arzuladığı bedene yaklaştığı zaman nereye olduğunu umursamadığı bir yere fırlatmış ve Hyunjin'in dudaklarına kapanmıştı.
Her şey gerçekten çok hızlı gerçekleşmişti. Hyunjin ilk saniyeler neye uğradığını şaşırsa da sonradan kontrolü ele almıştı.
Bir elini beline koyduğu bedeni iyice kendine yaslarken boşta kalan eli ise hızla sevdiği adamın yüzüne çıkartmıştı.
Felix belinde ve yüzünde hissettiği temas ile ilk başta irkilse de sonradan umursama gereği duymadı. Eğer bir sevgilisi olacaksa temasa da alışması gerekirdi. Ancak şu an bunu düşünme zamanı değildi.
İkili nefes alabilmek için birbirlerinden ayrıldıkları sırada Hyunjin'in yüzünde kocaman bir tebessüm belirdi. Aşkının karşılığını böyle alacağını hiç düşünmezdi bile.
Esen rüzgarda saçları dalgalanırken sessizce birbirlerine sarılmaları resmedilse çok güzel bir tablo olabilirdi belki. Uzaktan gelen müzik seslerinin kulağı dolduran o muhteşem hissiyle sevdiği adamın kollarında, onun kokusu ile sarhoş olurken çok mutluydu Felix.
Ta ki Chan ve Seungmin kendilerinin de orda olduğunu belli edene dek.
"Tebrikler okulumuzun yeni çifti."
Chan'ın söylediği bu sözle birlikte panik olan Felix hızla ayrılsa da beli hâlâ Hyunjin'in kolları arasında esaret altındaydı.
"Neden bana baştan Felix ile karşılaşacağımızı söylemedin. Daha güzel giyinirdim."
Felix duyduğu sözler karşısında kızardığını hissetse de aldırış etmeden yüz ifadesini korumaya çalışıyordu.
Dördü de belli bir tempoda evlerine doğru yürürken ilk önce Seungmin ayrılmıştı. Daha sonra Chan ve geriye Hyunjin ile Felix kalmıştı.
"Ne zamandan beri?"
Felix'in sorusuna şaşırmış olsa da dürüstçe cevap verdi Hyunjin.
"Seni ilk gördüğümde ne kadar eşsiz bir güzelliğinin olduğunu fark etmiştim. Ancak erkeklerden hoşlanmak konusunda pek emin değildim. Kendimi bilmiyordum Felix. Ve bunu bana sen öğrettin. Zaman geçti seni daha çok tanıdım. Ama bir türlü konuşmamıştık. Seni tanıyorum ama senin benden haberin var mı onu bile bilmiyordum. Sonra bir gün Chan bana Seungmin ile sevgili olduğunu söyledi. O günden sonra, beraber ne zaman oturup konuşsak ben hep seni izlerdim. Hep seni dinlerdim. Eve gidip yatağa yattığımda çillerini hayal ederdim. Onları her gece uyumadan önce öpüp güzel uykulara dalma hayallerim vardı mesela. Ama bunlar sadece bir hayal olarak kalıyordu. Sonra Chan benim aslında neyi istediğimi bilmediğimi ve bunu bulabilmek için birinden yardım alamayacağımı söyledi. Bunu sen öğrettin bana. Yardım ettin. Aşk aşktır dedin. Herkes istediği kişiden hoşlanmakta özgürdür dedin. Aslında ben seni her zaman sevmişim Felix. Ama hiç farkına varamamışım..."
Felix'in duyduğu sözler kalbine fazlasıyla iyi gelmişti. Yıllardır duymak istediği şeylerin bu olup olmadığından emin değildi ama bunun hayallerini kurduğundan bile fazla iyi olduğuna emindi.
Ona sarılmıştı Felix. Sarılmadan önce ise ufak bir öpücük vermişti sevdiğine.
Şimdi ise ayrılık vaktiydi.
Son kez birbirlerine sarılan çift güler yüzlerle birbirlerinden ayrılmışlardı. Birinin güler yüzü uzun bir süre yüzünde yer edecek olsa da, diğerinin eve girip annesinin hâlâ uyumadığını görmesi ile solacaktı...
✉✉✉
Merhabalar. Yine ben bejduwre
Bu bölümü nasıl buldunuz? Umarım hoşunuza gitmiştir
Sormak istediğiniz sorular varsa burdan alayım
Bu bölüm benim gerçekten zorlanarak yazdığım bir bölüm. Ya diğer bölümleri yazdığım kadar depresif değildim ya da gerçekten uzun zamandır bir şeyler yazmadığım için olan yetenek kırıntılarımı da kaybetmişim...
Her neyse
Kendinize çok dikkat edin. Bir sonraki bölüme dek hoşçakalın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
42 || Hyunlix
RomantiekHayatım hakkında düşünüyorum da... ✉✉✉ 42: hayat, evren ve her şeye dair nihai sorunun cevabı olarak bilinir. Ayrıca 3Racha'nın intihara yönelik düşünceler barındırması nedeniyle sanatçılar tarafından resmi hesaplarından kaldırılan bir şarkıları da...