Sabah alarmın sesi işe uyandım dün Emin odamdan gittikten sonra Mert ile selena izleyip birlikte uyumuştuk. Bugün doğum günümdü kalkıp üstümü giyindim.
Kahvaltı yapmak için aşağı indim. Okula gittim. Derslerim bittikten sonra babam beni arabası ile eve götürecek . doğum günümüzü bir restoranda kutlayacaktık bugün Arin'inde doğum günü eve gelince üstüme siyah bir mini elbise giydim.
Evden topuklu ayakkabılarımı giyip çıktım. Babam bana çatık kaşlarla bana bakıyordu. Arabaya bindim.
Babam : Fazla kısa değil mi?
Arya : Yo değil bence
Dedim restorana gidene kadar hiç konuşmadık. Restorana gidince üst katın sadece bize ayrıldığını gördüm. Üst kata çıktık. Yerime oturdum ilk önce yemek yedik. Üstüne doğum günü pastasını kestik. Pasta çok lezzetliydi. Pastalarımızı bitirdikten sonra sıra hediyelere geldi. Annem ve babam bana Samsung Z flip 5 , Emin AirPods, Emir Araba, Bora şirketin %10 hissesini, Mert ise köpek almıştı.
Restorandan çıktık. Eve giderken gruptan mesaj geldiğini gördüm.
Bizim mallar
Akın :Arya evde misin?
Emir : Doğum günün için toplandık
Eren : Emir ya bütün sürprizi bozdun
Koray : Off ya
Arya : Evde değilim
Akın : konum atıcam konuma gel
Arya : ok
Arya : hadi bb
Gruptan çıktım. Eve gelmiştik anneme dışarı çıkacağımı söyledim ve akınların attığı konuma gittim. Restorana girdim Akınlar bir masada oturmuş beni bekliyorlardı masaya gittiğimde hepsiyle teker teker sarıldık Yalın'da gelmişti yemek yemedim çünkü zaten yemiştim elimi yıkamak için tuvalete gittim. Elimi yıkadım ve makyajımı tazeleyip tuvaletten çıktım . Çıkmam ile birinin kolumu tuttuğunu fark ettim. Yalın kolumu tutuyordu.
Yalın : Arya aramızda olan yakınlaşmanın sende farkındasın sanırım
Arya : Ne demeye çalışıyorsun
Yalın : Sevgilim olur musun demeye çalışıyorum
Bölüm sonuuu:)) Sizce kabul etsin mi? Bu arada 300 okunma olduk çok teşekkür ederiz hepinize Sıralamaya da girdik çok teşekkür ederiz. Bu arada yazım hatası varsa özür dilerim biraz acele yazdım.
Size Dıger yazar arkadasımın yazdıgı seyı okutmak ısterım bu arada onun hesabını da takip edersenız çok mutlu olurum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem Aşiret Mi? / Aşiret Serisi 1 / TAMAMLANDI /
RomanceBir karıştırılma hikayesi orta derece küfür içerir tamamen kurgudur rahatsız olanlar okumasın kitap düzenlemeye girecektir