"Lalin Gündüz, voleybol milli takımına girdiği ilk sene başarılı antrenör Herman Sergona tarafından karar setinde oyuna dahil edilerek maçın sonucunu değiştirdi! 21 yaşındaki pasör çaprazı Lalin Gündüz karar setinde toplamda 8 sayı alarak görülmemiş bir başarıya imza attı! Turnuvanın devamında Herman Sergona'nın Lalin Gündüz'ü daha fazla ilk 6'da başlatıp başlatmayacağı sosyal medyada büyük merak konusu oldu."
"Lalin sadece şanslıydı, karşı takım maçtan oldukça düşmüştü. Bütün başarıyı ona yıkmak büyük hata. Ama tebrik ederim, iyi oynadı."
"Parlayan bir yetenek, şov yaptı maçta. Her sayı aldığında ayağa kalktım. Koçun kendine gelip bu kızı ilk altıda başlatması lazım."
"Kimse neden Damla Karagöl'ü konuşmuyor? Kız maçı ayakta tuttu. Hücum yükü tabi ki çaprazda olacak. Çok sayı alması dinamiğini bozmadığını kanıtlamaz. Kimi abarttıysak tırt çıktı, herkes hayal dünyasından çıkmalı artık."
"Kulüp sezonunda da gördük kaç kere bu kızı, bir halt olmaz bundan siz de heyecanlandığınızla kalırsınız."
"Sizi bilmem ama ben 'o' na güveniyorum..."
🍂🍂🍂
+905****: Duydun mu Dorothea?
+905****: Sana güveniyorlar.
+905****: Sana inanıyorlar.
+905****: Bu inanılmaz hissettiriyor olmalı.
+905****: Yıllarca kendini kanıtlamaya çalıştın.
+905****: Sonunda insanların güvenini kazandın
+905****: Ama ben sana başından beri güveniyordum.
+905****: Hissettiremedim belki
+905****: Ama öyleydi.
+905****: Şimdi gözler üstünde
+905****: Herkes seni bekliyor.
~lalingunduz: Herkes değil.
~lalingunduz: Herkes güvenmiyor
~lalingunduz: İhtiyacım da yok.
~lalingunduz: Ben kendime güveniyorum.
~lalingunduz: Kim olduğunu bilmiyorum.
~lalingunduz: Ama melankoliyi kesersen ve bir de numaramı herkese dağıtmazsan sevinirim.
~lalingunduz: Nereden bulduğunu da bilmiyorum ama idolün falansam da desteğin için teşekkür ederim.
~lalingunduz: Benimle konuşabilmek için geçmiş falan karıştırmana gerek yok.
~lalingunduz: Bahane uydurmadan da iletişim kurabilirsin benimle.
>~lalingunduz: Ben kendime güveniyorum.
+905****: Hiç değişmemişsin.+905****: Tam da tahmin ettiğim gibi.
+905****: Ve evet çok büyük hayranınım.
+905****: Geçmişi karıştırdığım için üzgünüm.
+905****: Dikkatini çekmek için yapmıştım.
+905****: Umarım benimle sohbet etmeye devam edersin.
~lalingunduz: Numaramı kimseye vermeyeceğine söz verirsen olur.
~lalingunduz: Ayrıca numaramı nereden bulduğunu öğrenebilir miyim.
+905****: Türkiye Voleybol Federasyonunda tanıdığım var desem yeterli olur mu?
+905****: Kötü bir niyeti yoktu, emin olabilirsin.
+905****: Ben zorla aldım.
+905****: İnsan her zaman hayran olduğu kişiyle konuşma fırsatını yakalayamıyor.
~lalingunduz: Pekala
~lalingunduz: 'Adına sevindim.' mi demeliyim?
~lalingunduz: Güvenimi boşa çıkarma
+905****: Sen de benimkini.
~lalingunduz: Top yuvarlak.
~lalingunduz: Söz verirsem yalan söylemiş olurum.
~lalingunduz: Kendime olan güvenimi asla boşa çıkarmam ama insanları her zaman memnun edemeyeceğimin de farkındayım artık.
~lalingunduz: Elimden gelenin en iyisini yapacağım desem yeterli olur sanırım.
+905****: Oldukça yeterli.
~lalingunduz: Güzel
~lalingunduz: Antrenmana kaçıyorum gizli hayran.
~lalingunduz: Görüşmek üzere.
+905****: Umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENDİN Mİ KADERİ?
Historia Corta+905****: Uzun zaman oldu. +905****: Merak ediyorum +905****: Yenebildin mi kaderi Dorothea?