FEKETE ANGYAL
-Nem!-
-Itt nem te döntesz.-
-Nem engedem!-
-Nincs szükségem az engedélyedre.-
-Jungwon!-
-Jay.-
Már egy ideje veszekednek ezek ketten. Bár először láttam bárkit is ellenszegülni Jungwonnak, persze Rikin kívül. A vita tárgya pedig mi voltunk, mivel Jay akart velünk tartani az új küldetésünkön.
De Jungwon már előre eldöntötte, hogy Riki és Sunghoon fog velünk tartani, mivel ők tájékozódnak a legjobban az illegális autó versenyekben.
Egy újabb rosszfiút kell elkapnunk, már alig várom! Csak legyen már vasárnap basszus.
-Nagyon komolyan rád van akadva Jay..- suttogta Jázmin mellettem.
-Hiszen örök hűséget és védelmet fogadott értem a véreskünél.- suttogtam vissza poénkodva, mire ledermedve nézett rám.
Basszus! A lepcses szám fog a sírba vinni egyszer, esküszöm!
-Hogy mi van?!- kiáltott fel, egyből megindulva a feldúlt férfihez.
Időm se volt megállítani, a barátnőm egyből a hajába kapott, hátra húzva a fejét. Jay mérgesen lökte el a barátnőmet, de szerencsére a kezemmel elkaptam. Jázmin idegesen kezdett kapálózni a kezeimben, de nem hiányzik, hogy Jay véletlenül is megüsse.
Akkor tényleg elszabadulna a pokol itt.
-Neked meg mi a franc bajod van?- fordult felénk idegesen.
Na ez a Jay kibaszottul hasonlított arra, akivel legelőször találkoztam, és nem akartam kihúzni nála a gyufát ismét.
-Ne is foglalkozz velünk.- mosolyogtam rá legyintve, majd arrébb vonszoltam Jázmint.
A barátnőm idegesen nézett rám, majd leült a szőnyegre magában pusmogva. Éppen Jungwon irodájában voltunk, ahol beavatott minket az új küldetésbe.
Az új célpontunk egy kínai, 29 éves férfi volt, Jackson Wang. Illegális utcai autóversenyző, akit valamilyen indok folytán a vörös megakart kaparintani.
Minket használva.
Az információi szerint szereti a külföldi, fiatal lányokat.
-Még most sem hiszem el, hogy elhallgattad ezt előlem!- rángatott ki Jázmin hangja a gondolataimból.
Megforgatva a szemeimet fordultam el tőle, még ezért is megszólna. -Mentségemre szólva, azt hittem, hogy Riki elmondta neked..- pusmogtam halkan.
-Riki nem mondott semmit!-
-Nekem se kellett volna..-
-Vivien!-
-Jól van már, anyuci.-
Irány egy újabb veszélyes küldetésbe, de most legalább együtt leszünk Jázminnal.
De nem kéne előre elszólnom magam, sosem végződik jól akkor semmi sem.
+++
Még sosem volt részem utcai autóversenyekben, ezért is néztem nagy szemekkel körbe. Mindenhol színes, új fájta autók álltak, tucatnyi emberrel körülvéve. Mi is egy hasonló kocsiban érkeztünk, Riki szavaival mondva, az ez évi tüzes darabjával. Ami, amint megtudtam, rohadt drága is. Még 40 évnyi fizetésemből sem tudnám kivenni részletre. A kocsi vörös színben pompázott, a motorja pedig ugyan olyan vehemesen hajtott.
ESTÁS LEYENDO
Goodbye, New York | enhypen
FanficEgy várva várt, felejthetetlen kirándulásnak indult az Államok meglátogatása a két legjobb barátnak. Ámbár, arra egyikőjük sem gondolt, hogy az az egy hét az Államokban, több féle képen is félre csúszhat egyes személyek miatt. ©VEEONBEE|2022