part 10

140 8 0
                                    

אבי קם מהכיסא כך גם אני מעט מהסס ומתקדם לאט.
אבי שם לב לזה ואמר " בטח עבר עליך יום קשה ובטח תרצה לשבת ולנוח מעט" תאמינו לי אני רוצה הכול מלבד לראות אנשים נרצחים לי מול עיניי.
"אני אשמח להשאר" אמרתי לאבי.
"אוקי תשאר, תנוח, ואבקש מאחת העובדות פה שתכין לך תה." אמר בחיוך
אני חושב שאני יכול להתחיל לאהוב אותו, הוא ממש נחמד.

ושניה לפני שיצא "נזכרתי שרציתי לשאול אותך.." אמר "יש לך אחים?" שאל "ל-לא" אמרתי בחיוך, את האמת.
אני כבר מתחיל להתלהב שיהיה לי אבא.
"הם לא חייב להיות שלי.. אתה ילד יחיד?"
"כן" עניתי.
אני מבין את הדאגה, אני חושב שהוא עוד מאוהב באמא שלי ומשם באה הרצות לרדוף אחרי עד לתפיסתי.
"יורי, בשום מצב אתה לא יוצא מהמשרד שלי, אוקי?"
"אוקי" השבתי,
זה לא כאילו משהו שעלול לשנות את החיים שלי יקרה בזמן שאשתה פה את התה שלי.

הוא הנהן ל-כן ויצא סומך עלי שאני לא יצא ובכך גם כוונתי.

נ.מ האיש
איך לעזאזל יכולתי לפספס את החבטה בראש למרות שבאותו הזמן ניסיתי להגן גם על רותם כי הוא גם סובל מכל זה למרות שהוא בכלל לא קשור, ורק רוצה לעזור.

ונראה לי שרוני מתחרפן, הוא קשור איתנו כשעיניו פעורות בהלם מתמשך ,בזמן שהוא ממלמל מילים לא מובנות.
מה לעזאזל עשיתי למה הכנסתי את שניהם לצרות שלי!
לכולנו יש כאב חד בראש בעוד שמשהו דפוק עובר על רוני ואני ורותם עם חבלות במגוון צבעים.

"ה-ה הוא ...אא-א אבא ש-ששלו" רוני ממלמל עם עניים פעורות בעוד רותם מביע הבעה דואגת ואני מבולבל.
ואז שאלתי "מי אבא של מ-""אתה מאמין אני מפחד ,אני!" פתאום בחור מבוגר גדול וחזק נכנס לחדר עם מלא חיילים לידו ,חלק מהם הוא הבוס שלי ששולח לי את ההבעה 'מה לעזאזל חשבת לעצמך'. "אדוני אין לך ממה לפחד" אמר חייל שלא זיהיתי, רגע יכול להיות שזה עידו, כלומר עידו האמיתי? הקפטן של הראש הגדול!
"ברור שיש לי ממה לפחד, מה אם הוא לא יאהב אותי?" השיב הבחור הגדול, יש משהו בעיניים שלו שנראות לי מוכרות. "זה הראש הגדול" השיב רותם וחשש בולט בעייניו, רגע זה הראש הגדול!

"תחזיר אותו!" צעקתי בכעס. "את מי?" שאל הראש הגדול.
"את הילד!" המשכתי לצעוק "אוקי בוא נתחיל בלא לצעוק חזק אני מספיק קרוב אליך בשביל לשמוע אפילו לחשושים" אמר והצביע על רוני שלא הפסיק למלמל את המשפט הקבוע 'הוא אבא שלו' "עכשיו, על מי אתה מדבר? לא חטפתי אף אחד." אמר.
רגע, אז... מה?... אז מה קרה לו? ....הוא לא נחטף על ידי הראש הגדול?

האיש (BxB)Where stories live. Discover now