part 13

144 11 7
                                    

נ.מ- אבא של יורי

"מה קרה לך?"

"מעט נפצעתי."

"ולמה אתה עירום?"

"אה"

לקחתי את הג'קט שלי מיד והלבשתי עליו.
"יש לך משהו נגד כביות?" הוא שאל.
"אני לא חושב שיש משהו במשרד, אבל בטוח יהיה במרפאה" אמרתי
"אוקי" הוא השיב
הרמתי אותו, הוא דווקה די קל, אקיקו מאכילה אותו בכלל.

"אדוני אתה לא רוצה להיות נוכח ב.....חדר השני." עידו אומר כשהוא רואה את יורי בפעם הראשונה ויורי נראה נבוך.
"לא, כרגע יורי חשוב יותר",
"מה יש בחדר השני?" יורי שאל.
כול כך תמים.
"אנחנו רק מטפלים בבוגדים זוכר"
"אה", "מי הם הבוגדים?"
"אתה רוצה לראות אותם?" שאלתי
"כן?" הוא אמר מתלבט.
"אני חושב שלראות פנים יפות של ילד כמוך יעודד אותם לפני המ... העונש" אמר עידו.
"אוקי" אמר יורי עם חיוך על פרצופו, כול כך חמוד.

לקחתי אותו לחדר כאשר הוא על ידי, אני מרגיש כמו אבא בפעם בראשונה בחיי, תמיד ראיתי אבות סוחבים את הילדים שלהם על הידים וקינאתי.
לפני שנכנסנו לחדר עידו כיסה את הכיסא החשמלי. לדעתי לא צריך לפתוח לפניו את כול הנושא של המוות וסמים עכשיו זה עוד מוקדם מידי אולי אם הוא היה מחונך לזה מגיל קטן.

נ.מ יורי-
נכנסו וראיתי מלא חיילים אבי ביקש מהם לזוז ואני רק רציתי לרדת מידיו כי יש שם כל כך הרבה חיילים חזקים והרגשתי כמו אישה לראשונה בחיי. נסיתי לסמן לאבי להוריד אותי ואז שמעתי קול מוכר, אולי אפילו מוכר מאוד
"יורי" שמעתי את האיש.
ישר סובבתי את ראשי וראיתי אותו שם את האיש שדאג לי אז .
אבא שלי שמע אותו קורא לי בשמי וחיזק את אחיזתו בי אבל אני הנגדתי ורצתי לחבק אותו.
בגלל כול מה שקרה שחכתי מימנו, ולא חשבתי שהתגעגתי עליו כול כך.

החיבוק שלו היה מחמם כמו אז בשירותים בביתו. התכרבלתי בו עד שיד חזקה משכה אותי ממנו,זה אבי.
"מה קורה פה?" הוא שאל .
ועניתי "אבא זה חבר שלי, אל תעניש אותו אני אוהב אותו."
"מ-מה חבר?" אבי ענה מגמגם כשהוא מופתע ועצבני.
"כן" עניתי
"זה מוקדם מידי לחבר" הוא אמר מהר ובקול עצבני, הוא הרים אותי ויצא איתי כשהוא סוגר את הדלת בתריקה אבל הצלחתי לשמוע את האיש אומר "התגעגתי אליך".

האיש (BxB)Where stories live. Discover now