part 5

242 10 1
                                    

נ.מ יורי-
אני כול כך מטומטם שזה שובר חוקי טימטום.
אני לא מאמין שפשוט פתחתי את הדלת! אם כמה שזה קשה עזבו לרגע את העובדה שחטפו אותי אלא העובדה שאני לא יודע מה קורה עם הבית ,יכול להיות שהם כרגע שוברים הכול! מסכן האיש. או שיכול להיות שהוא יעשים אותי. לא לא לא אין לי את הכסף לשלם על זה. טוב אני לא חושב שהוא יבקש ממני לשלם הרי הם הגיעו לשם בישבילו, לא? או שהם באו בישבילי? כנראה בשבילי.

אני יודע שאני בתוך מכונית אני מפחד ולא יודע מה הולך לקרות. ומסיבה כול שהוא המוח שלי עדין אומר לי שהאיש יבוא להציל אותי למרות שזה פשוט לא הגיוני.
זה פשוט לא הוגן לא עשיתי כלום למה זה מגיע לי.

נ.מ האיש-
אני רואה את המכונית מכוון את עניי אל רוני לוודא שהוא איתי יש לו מבט של אני לא רוצה להיות פה אבל אני אעשה את זה בכול מקרה. יופי. הכול מוכן.

רוני ואני מזהים את המכונית ונותנים לה להיכנס, עוקבים אחריה עד החניון שבו היא חונה. הם יוצאים ומוצאים את הקטן שלי. הם מתקדמים ועוברים בין מסדרונות הבניין, כמובן שאני ורוני מאחוריהם רק מחכים שהם יניחו אותו באחד החדרים כדי שנוכל לשחרר אותו.
אך לא! נראה שהם לוקחים אותו למעבר לחדרים ועולים במעלית לקומה הכי הליונה. אבל בקומה ההליונה נמצא רק הראש הגדול זה שמנהל את כול המאפיה מה לעזאזל?!
ואיך לעזאזל אני אמור להגיע לשם?
רוני מסתכל אלי במבט של 'וואט-טה-פאק'.
ואני שולח לו פרצוף של 'גם לי אין מושג'.
כמו שאתם יכולים לראות לפי שיחת הפרצופים שלי ושל רוני שנינו מאוד מופתעים.
אז אל תכעסו אבל פשוט לא עשינו כלום, אנחנו יושבים על הרצפה ומנסים לעכל. זה נראה מטומטם אבל מאוד נדיר שראש המאפיה קורא למישהו למשרד שלו ולא יורד לבדו למטה, ולרוב זה נגמר בו נגיד את זה במילים רכות 'רצח'.

וככה ישבנו עד שרותם בא הוא גם עובד איתנו, כלומר עובד בזמן שהוא לא מתמזמז עם חברה שלו בחדר הניקיון.
"למה אתם פה ולא עובדים?" ממתי לו אכפת אבל לא הגבתי אני ורוני נשארנו באותה תנוחה, קפואים כאילו היינו במקרר שבוע. אני ורוני חזקים ולא נוטעים לפחד אפילו לא מהבוס שלנו. אבל זה כבר עובר את הגבול של הפחד, צעד אחד קטן למשרד של הראש הגדול ללא בקשה שלו לבוא זה.. זה... בשתי מילים 'עינוי מהגהנום' לכן איתו אנחנו מעדיפים לא להתעסק.
-------
זה מתנה לסיום שנת הלימוד וחופשה נעימה🫶

האיש (BxB)Where stories live. Discover now