נ.מ יורי
אני ואבא שלי שותקים לשנינו אין מה להגיד, אבל אני חייב להגיד משהו, וכישורי המשחק שלי יוצאים ממני
"אבא אני מתחננן תן לי להיות איתו!" אני אומר בקול בוכה ויורד לרצפה ואוחז במכנסיו.
"בבקשה אבא אני יעשה הכל! רק תן לי להיות איתו!!!" אני ממשיך להתחננן, עושה מניפולציה ריגשית ואם זה לא יעבוד אני העבור למניפולציה הבאה ולא אכפת לי כמה זמן זה יקח.אבא שלי נאנח כנראה כואב לו לראות את הילד שרק לפני מעט זמן הצליח לראות בפעם הראשונה מתחננן ונמצא במצב שפול כל כך.
"בסדר" הוא אמר, חיוך התפשט על פני מאוזן לאוזן בחיי לא שמחתי ככה.
מהרתי לרוץ לאיש לספר לו את הבשורות הטובות אך אבי משך בי ועצר אותי, פחדתי שהוא היתחרט.
"אתה לא חושב שקודם כל כדאי שתציג אותי לחבר שלך?" הוא אמר. אה נכון הם לא מכירים אחד את השני.
"טוב" אמרתי....... רגע!
אני לא יכול להציג את האיש לאבא שלי כשאני אפילו לא יודע איך קוראים לו, כלומר תמיד קראתי לו איש או האיש. אם אבא שלי יגלה שאני מאוהב במישהו שאני אפילו לא יודע איך קוראים לו אין סיכוי שהוא יסכים לי להיות איתו!אני חייב לחשוב על תרוץ טוב כדי שאוכל לשאול בפרטיות איך קוראים לו לפני שהציג אותו לאבי.
" אבא מה דעתך שנעשה את ההכרות בצורה מכובדת?" אני שואל, הוא רק מרים גבה ולא מבין מה אני רוצה ממנו." מה דעתך שנעשה ארוחה חגיגית עם מגוון מטעמים וכך תוכלו להכיר בצורה יותר מכובדת?" הצעתי ואבי חשב לרגע והנהן
"היום בשמונה בערב התקיים ארוחת הכרות חגיגית אצלי בבית" החריז. "תגיד לחבר שלך להתלבש חגיגי ויבוא נהג במכונית שיאסוף את שניכם בשבע וחצי" הוא אמר והלך.
ואני, אני רצתי לחדר לחבק את חברי החם.כשחזרנו לבית הסברתי לו על הארוחה והתחלנו להתארגן, אני הלכתי להתקלח כשיצאתי מהמקלחת ראיתי קופסא מונחת על ריצפת הדלת בתוכה חולצה לבנה יפיפיה ומכנס שחור צמוד אך יותר רופף באזור הרגלים. כשסיימתי ללבוש את הבגדים ולנעול את הנעלים הגבר שלי חיכה לי לבוש בחליפה מהממת שמחמיאה לגופו החזק, אך לא שחכתי דבר. לפני שיצאנו השבתי את האיש איתי על הספה הסתכלתי בעיניו ושאלתי אותו "אני יודע שזה מוזר אך מעולם לא ציינת לי את שימך, איך קוראים לך?"
והאיש ענה "קוראים לי..............._____________
*זה הלבוש של יורי*
YOU ARE READING
האיש (BxB)
Romanceיורי הוא תיכוניסט, ילד יפה אבל בעל אישיות מעניינת(בוא נגיד את זה ככה). אמא שלו מעצבנת אותו לכן הוא משתכר עם כמה חברים ומתעורר ב.... _____ זה סיפור ראשון שלי אז להיות עדינים. הסיפור מכיל: אהבה חד מינית. הומואים. קצת קללות. מאפיה. קריאה מהנה