part 18

108 5 5
                                    

נ.מ יורי
מיאל דפק את היד בחזקה על השולחן התרוממם מהכיסא וצעק בכעס "מה זה עיניינך!"
ואני רק רציתי לחזור להביתה.
אבא שלי נראה כאילו הוא עצבני יותר ממה שהיה ומיאל נראה מתחרט על מה שעשה.
זה היה אמור להיות ארוחת ערב שלווה ורגוע. "אני מתנצל אדוני" מיאל אמר "זה אשמתי".
"נכון מאוד זה אשמתך" אבי הסכים איתו.
"טוב אז שנמשיך בארוחה?" "כן" שני הם הסכימו.
ותודה לאל שאר הארוחה המשיכה בצורה טובה, במהלך הארוחה אבי שאל את מיאל כל מיני שאלות כמו מה הוא אוהב לעשות וכו, נראה כאילו הם מתחילים להסתדר.

נ.מ מיאל
סוף סוף נגמרה הארוחה, יורי נראה ישנוני אחרי כמויות האוכל המטורפות שהוא אכל וכמעט נרדם.
"אתם יכולים לישון פה אם אתם רוצים" ויקטור אמר, מסתבר שלבוס הגדול כלומר אבא של יורי קוראים ויקטור "אבל בחדרים נפרדים!" המשיך,
נראה שיורי מאוד עייף וכבר עוצם את העיינים שלו לאט לאט לכן אין לנו בררה. "טוב" אמרתי, גם לסרב יכול לבאס את ויקטור וזה יהרוס את מערכת היחסים שהרגע בנינו. "אני יראה לכם איפה תוכלו לישון" אמר ויקטור ובא להרים את יורי שנרדם אך הרמתי את יורי לפניו, "אתה כבר מבוגר בטח יכאב לכך הגב אם תסחוב את יורי" אמרתי. ויקטור הגיב עם חיוך כועס.

"זה החדר של יורי" ויקטור אמר ופתח את הדלת לחדר עצום עם חלונות גדולים שמכוסים עם וילונות לבנים, בנוסף בחדר היה מרפסת קטנה, חדר אמבטיה וחדר ארונות. באמצע בחדר היה מיטה גדולה ועליה מצעים לבנים, רוב החדר היה לבן כאשר הסתכלתי על התיקרה ראיתי מנורה ענקית ועל התיקרה איורים זעירים העשויים מזהב.

"את החדר הזה הכנתי ליורי במיוחד בתקווה ואישתי לא תעשתה הפלה, עם השנים החלפתי מיטה וחפצים כשהבנתי שהוא כבר לא יחזור אלי תינוק". ויקטור לקח את יורי מידי ונכנס עמוק יותר לחדר ומניח את יורי על המיטה ומכסה אותו,מסתכל עליו מעט בעוד אני עדיין בכניסה לחדר, "הייתי מחליף לו בגדים אבל אתה פה" אמר ויקטור והתרחק מיורי, כיבה את האור של החדר וסגר את הדלת.

ויקטור הוביל אותי לחדר שלי "אתה תישן בחדר האורחים" אמר ופתח את הדלת לחדר די גדול, יש בו מיטה שרותים מקלחת טלויזיה ומזגן, ליד המיטה יש שידה קטנה עם מנורה ושקע, חדר די רגיל כמו של בתי מלון זולים. "תודה" אמרתי לויקטור והוא הנהן וסגר את הדלת.
פתחתי את הארון ולא היו שם בגדים רק חלוק, הורדתי את הבגדים מלבד הבוקסר, שטפתי את הפה וניכנסתי למיטה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

האיש (BxB)Where stories live. Discover now