part 8

158 9 0
                                    

נ.מ יורי-
האיש שמחזיק את היד שלי זרק אותי לכיסא במשרד, זה קצת כאב ואני מפחד ממש. חשבתי שאיש יבוא להציל אותי אבל הוא לא עשה את זה. מה חשבתי לעצמי כשחשבתי שהוא יבוא להציל אותי כמו ביום הראשון שנפגשנו. אני כול כך מטומטם.

אני מסתכל קדימה ורואה בחור ענק וקצת מבוגר יושב מולי ומדבר בטלפון שלו.
"כן תעבירי לו את הכספים....טוב, תודה רותי..בי ביי." אמר בטלפון, ניתק והיסתכל אלי.
אני רועד העינים שלו כל כך מפחיד אך מוכרות מסיבה כול שהיא באותו הזמן.

"אתה יודע למה אתה פה?" הוא שאל .
"ל-לא." עניתי.
"אז זה הולך להיות פגישה ארוכה." הוא אמר ואז ונאנח.

נ.מ האיש-
אני קם וכך גם רוני אנחנו מתקדמים למעלית.
"רגע" רותם אומר "לאן" שאל "לראש הגדול" עניתי, רותם פער את עניו והתקדם לאט לאט בזמן שני ורוני כבר במעלית.
שנינו מסתכלים אחד על השני ומחכים שרותם יכנס ואני לוחץ על הקומה כי עליונה שיש למעלים.
"עכשיו תקשיבו טוב זה דורש זריזות, מהירות וחוכמה צריך לפעול מהר ולא לחינם, כשהמעלית תפתח ניכנס למסדרון ארוך עם מלא שומרים שבסופו המשרד עם הנער. מובן?" שאלתי וגם אמרתי את התוכנית, ורוני הזיז את ראשו לכן וכך גם רותם ששינה את הפרצוף שלו ממפוחד למוכן לקרב.

נ.מ רוני-
שני האידיוטים התנפלו כמו משוגעים על השמרים
מרביצים וקורעים להם את הבגדים כמו חיות פרא לאומתם לי הייתה תוכנית אחרת מסתם להתנפל חשבתי חכם.
תמיד הייתי ככה מאלתם לתוצאה טובה ביותר, כול דבר שיכול לעזור עזר לכן תמיד הייתי טוב בשיעורי טבע והישרדות.
לכן אחרי שחלק מהשומרים היתמוטתו לקחתי מהם את הנשקים והבאתי לחבריי.

*פלאשבק*
לפני 15 שנים נ.מ רוני

"כול הכבוד רוני" המורה שלי אמרה כשאני הראשון שהצליח לבנות מגדל מאבנים ומקלות שמצתי שאספתי ליד העצים וגם מצאתי צמח שעם חותכים אותו באמצע יוצא נוזל שמדמה דבק כדי להדביק את הכול.
"תודה המורה" החזרתי
"~תודה~..~המורה~" ילד חזר אחרי מה שאמרתי וצחק ולא הצלחתי להחזיק את הדמעות ורצתי להתחבא במקום מאוד טוב כי ידעתי למצאו מקומות מסתור.
וכשישבתי מתחת לעץ הבטחתי שיום אחד אני יהיה בארגון גדול ומסוכן ואף אחד לא יתעסק איתי.

*חזרה למצב הנוכחי *
נ.מ רוני

הצלחתי דרך כול הקרבות לראות את דלת המשרד של הראש הגדול.
"אני רואה את המשרד" אמרתי בקול או יותר נכון צעקתי.
"טוב תחכה שם אני כבר מגיע" לא הבנתי בכלל מי צעק לי את זה אבל זה לא עניין אותי, התקדמתי למשרד דרך כול הבלגן וכמעט מעדתי אך הגעתי בסוף למשרד או לפחות לדלת שלה.
לא כול כך הבנתי מה לעשות אז פשוט הצמדתי את האוזן שלי לדלת וצוטטתי להם.
"אני אבא שלך" הצלחתי לשמוע, ומה לעזאזל שמעתי.

האיש (BxB)Where stories live. Discover now