נ.ב יורי-
אני מתעורר כשאני לבד במיטה ותהיתי איפה הבחור הלכתי לחפש בבית אך לא מצאתי שום זכר אליו. חשבתי להיתקשר אליו ואז חשבתי שאולי הוא במכון כושר אז החלטתי לא להפריע לו והכנתי לעצמי ארוכת בוקר של חביתה קוטג' וסלט לאחר שאכלתי שבעתי מאוד, ישבתי לראות טלוויזיה עד ששמעתי דפיקות בדלת ופתחתי אותה, בהנחה שזה הוא אחרי במכון מותש לפתוח את הדלת לבד.
אך בימקום זה הופיע לי משהו אחר...נ.ב האיש-
רצתי לעבודה ראיתי את הבוס שלי מסמס לי לבוא מהר ופה הבנתי שמשהו נורא קרה כי בדרך כלל הוא מסמס במקרים חשוב, לרגע חשבתי 'יכול להיות שהוא גילה שלקחתי את הילד ורוצה להעניש אותי?' פתאום מלא צמרמורות עלו עלי. כשהגעתי ראיתי את הבוס עומד דואג ומעוצבן בו זמנית וכול לשאר החיילים עם ראשים מושפלים למטה, נעמדתי במקום שלי והקשבתי למפקד.
"בגלל שאתם סתומים והמשימה הקודם לא צלחה, כבר התחלתי משימה חדשה שכבר מבצעים אותה."חששתי לגבי הקטן שלי כי המשימה היא לקחת אותו. ואז הוא המשיך.. "הילד בדרך לכאן הבקש שתשמרו עליו בחייכם." זה טוב אני יכול לבקש לשמור עליו ואז להבריח אותו! "בוס היורשה לי לשמור עליו?" שאלתי, "למה?" הבוס שואל. "מהסיבה שאם כול כך חשוב לבוס המשימה אז יהיה מוכן לעשות אותה" אמרתי "חנפנות זה נחמד אבל כבר נתתי לאנשים יותר טובים לעשות את זה מהסיבה שפישלת במשימה הקודמת." "אבל בוס אני רוצה לתקן", "ביום אחר תתקן פה אני לא לוקח סיכון". סעמק אני חייב לחשוב על דרך אחרת. "המשימה תתחיל ב-12:00, אני מבקש שכול אחד ילך לכתובת שאשלח לו ויעשה את המשימה שאתן לו עם השותף שאתן לו." שותף זה רע איך אני יצליח להסביר לו שאני מנסה להרוס את המשימה.
המשכתי את היום במחשבות מה עלי להעסות עד שהיתקבלה ההודעה 'אתה עם רוני בשער שמירה למכוניות' אני לא יודע אם זה טוב או רע רוני הוא החבר הכי טוב שלי, כשהייתי בצרות הוא תמיד היה לצידי ועזר לי כשלא היה לי מקום לישון הוא נתן לי לישון אצלו. אני לא יודע איך הוא יגיב. טוב אין בררה אני חייב לספר לא יכול להיות שהוא ילשין ויפטרו אותי אבל אני לוקח את הסיכון, הכול לקטן שלי.
______אני יושב בשער מחכה שרוני יבוא ומחכה שתבוא המכונית עם הקטן שלי, רוני מגיע "מה קורה?" שאלתי הוא ענה "בסדר" והגיע הזמן להתחיל "רוני נכון הבן אדם שלוקחים במכונית", "המשימה?" שאל "כן, אז אני צריך שלא נעשה את המשימה" הוא היה מופתה "אתה צוחק עלי יפטרו אותנו, רגע אתה שיכור?", "לא" עניתי.
"אני יודע שזה נשמע מטורף, אבל הבן אדם שנמצע ברכב הוא איש טוב." , "אני חושב שהבוס רוצה להתעלל בו." הוספתי, ואז רוני שאל "אתה בטוח שהוא בן אדם טוב?" "כן" עניתי "אתה מכיר אותו הרבה זמן?" "לא" עניתי "אז איך אתה יודע שהוא איש טוב, אולי בעבר שלו הוא היה פושע!", החזרתי "רוני, הוא איש טוב! , אם תסתכל עליו תראה שהוא לא מסוגל לפגוע בזבוב, נו בבקשה רוני אתה חייב לעזור לי!" אמרתי קצת עם קול מתחנן.
"טוב נו מה יש לי לעשות איתך" הוא נאנח ואני התלהבתי מאוד.ואז אתחלתי לומר "כשנראה את המכונית יש שתי אופציות מה לעשות:
אחד אפשר להיתנפל ישר על המכונית לקחת אותו ולרוץ אבל יש מצב שיתפסו אותנו.
שתיים אפשר לעקוב אחר הרכב עד שנגיעה למקום שיניחו אותו בחדר ואז להוציא אותו משם.
מה אתה מעדיף?" שאלתי את רוני. "אני חושב שכדי שתיים, יותר בטוח". אוקי אז הולכים על לשתיים.
YOU ARE READING
האיש (BxB)
Romansaיורי הוא תיכוניסט, ילד יפה אבל בעל אישיות מעניינת(בוא נגיד את זה ככה). אמא שלו מעצבנת אותו לכן הוא משתכר עם כמה חברים ומתעורר ב.... _____ זה סיפור ראשון שלי אז להיות עדינים. הסיפור מכיל: אהבה חד מינית. הומואים. קצת קללות. מאפיה. קריאה מהנה