Príprava

55 3 2
                                    


„Čo budem potrebovať?" premýšľa som. Keďže ideme na dosť veľa dní je lepšie zabalit si viac vecí ako ich potom nemať. Hmm a ešte aby to aj bolo nenápadne. Totiž s mojou kamarátkou Laurou sme sa chystali utiecť z domu. Hej z je to ako z nejakého filmu ale nie je. My neutekáme z domu kvôli nejakému násiliu doma alebo že by sme boli nejaké rebelky. To vôbec nie. Dôvod nášho úteku z domu je prostý. Obidve počúvame k-pop Laura Stray kids ja BTS (mimochodom ja som Nika/Veve/Hyunjinaaaaaa)a oni budú mať teraz koncert. Normálne sme sa aj spýtali rodičov no oni nám to nedovolili nechápem prečo veď na tom nie je nič zlé. Len oni majú niečo proti BTS a to len kvôli mojím bratom. Keď som sa prvý krát zmienila o BTS môj straší mladší brat Peťo začal hovoriť že sú to gayovia a to sa našim moc nepáčilo.No veď ich problém oni aj bratia prichádzajú oveľa.No aby som sa vrátila k tomu o čom som premýšľala. Čo si zbalím? Keďže najprv pôjdeme do Nemecka a potom do NY potrebujeme vlekom dosť veci ale musíme byť aj nenápadne. Hmm zoberiem si tento červený batoh cez plece. Aj nejaké oblečenie by sa zišlo  jedlo nieje zlý nápad ale musím ešte zavolať Laure lebo to nám nejako vypadlo. Jáj a ešte môj fakeový pás. Prvý koncert je o 3 dni takže spodné prádlo jedny dlhé druhé krátke nohavice, mikina, tri trička, a tielko by mi mohlo stačiť. No ale potom ešte do New Yorku ale tam ideme lietadlom takže tam mi stačí spodné prádlo 4 tričká a to je všetko. Už to len narvať do batohu a potom zavolám Laure. Jáj ja hlúpa a čo kozmetika? Zubná kefka,pasta , lesk na pery, hrebeň a pre každý prípad aj Paralen. Taaak a už konečne môžem volať Laure.         - Lauraaa? -                         - Noooo čo sa deje         Veve? -                                   - My sme tak trochu pozabudli na jedlo-          - Eee máš pravdu tak čo spravíme?-                            - Rozmýšľala som nad tým že každá z nás doma natrie 6 rožkov a zoberie nejaké sladkosti-                              - Môže byť -                           - Vidíme sa zajtra pápá-                                       - Áno zajtra pápá-             Odvolala som práve v čas lebo do mojej izby práve vošiel Marek a ja so len tak tak stihla odkopnúť batoh za dvere. „Nika, kde je môj uhlomer?"spýtal sa. „Naposledy som ho videla u Peťa," popravde som odpovedala. „Večera!" zakričala mama z kuchyne. Tak teraz sa ide na to vystrúhala som čo najbolestivejší výraz a zišla dole po schodoch. „Anya,(tak volám mamu je to vlastne mama po maďarsky) ja dnes asi nebudem večerať mňa strašne bolí brucho s je mi na zvracanie,"povedala som. Anya sa na mňa usarostene pozrela a povedala: „Dobre tak si choď ľahnúť keby niečo tak povedz!"Prikývla som a pomaly som šla hore po schodoch. „Oukej,"pomyslela som si. Aby ste vedeli prečo som anyi klamala o tom že mi je zle tak to preto lebo sa potrebujem poriadne vyspať predodchodom. Aj tak je už 6 hodin a keď sa s Laurou stretávame o jednej bolo by dobré sa poriadne vyspať lebo zajtra pôjdeme aj dosť veľa pešo.



Ahojte,prepáčte že to nevyšlo skorej ale sme na dovolenke tak nie je veľa času. Budem sa snažiť vidavat nové kapitolu aj skorej.

B.


CestaWhere stories live. Discover now