Kozmetika a kriminálka

11 2 3
                                    

Takto sa túlam vo svojich myšlienkach kým hlavou nenarazím hlavou na podlahu. 

Nechcem to priznávať ale chýba lono toho chlapa. Ako viem že je to chlap. Nooo hmmmmm asi všetci vieme čo majú muži v lone😭😭😭.

Auu moja hlava. Zjojkla som ale umlčala má ta sprostá šatka. Započula som buchnutie predných dverí a bolo mi jasné že o chvíľu vystúpim. Teda skôr ma dakde vyhodia.

Niekto ma chytil za nohy a prehodil si ma cez plece. Aby som nespadla tak ma jednou rukou držal. JASNÉ CHÁPEM ALE ČO JE TO ZA ÚCHYLA ŽE MA DRŽÍ ZA ZADOK! Snažila som sa vymaniť od tohto ÚCHYLA ale on má len chytil silnejšie a niesol ma ďalej.

Nachvíľu zastal asi aby otvoril dvere teda aspoň to si myslím. Započula som škrípavý zvuk aký máme aj my doma keď otvárame dvere na kúpeľni. 

Jemne ma položil na zem a rozviazal mi rozviazal mi ruky a aj ústa.

 Pozrela som sa naňho a div mi oči z očných jamôk nevyliezli. Predo mnou čupel ten krásny všetkými zbožňovaný najsexi kórejčan Min Yoongi. Kto by bol povedal že je to len obyčajný obchytkávač zadkov. Dobre dobre to bolo trošku hnusné. 

Práve som ho išla pozdraviť keď po mne začal vrieskať. Našťastie sa tam objavil RM a on začal vrieskať naňho. Keďže som im veľmi nerozumela domyslela som si že asi rozprávajú v kórejčine.

Kým sa oni 'rozprávali' tak ja som si ich obzerala. 

Bohvie akú kozmetiku používajú keď majú takú čistú pleť. Možno mi to povedia keď sa ich opýtam. „Ehm, ehm," odkašľala som si a oni sa na mňa pozreli „ wot tajp of kozmetiks dú ju jus?" Pozerali sa na mňa ako keby som im zožrala raňajky. Našťastie sa RM spamätal a povedal: "Aj only jus kold váda." Kamo to fakt akože a ja som si myslela že používa dajakú kozmetiku za 2500€ a only používa posratú studenú vodu. Toto nie je normálne. Vtipné že ja platím za kozmetiku viac ako nejaký k-pop

 idol.

Sugovi už došla trpezlivosť tak začal kričať na RM-a po anglicky. „

TY IDIOT SPROSTÝ ČI SA TU S ŇOU VYPRÁVAŠ MAL SI JEJ DAŤ DAJAKU POSRATÚ OMAMNÚ LÁTKU ABY TI VYKLOPILA ČO TAM ROBILA S HOBBYM CHÁPEŠ TI KED TO NESPRAVÍŠ TAK TI ROZTRIESKAM STOLIČKU O HLAVU TY DEBIL HOBBY JE PRE MNA AKO BRAT, AK SA MU NIEČO STANE TAK JU ZABIJEM!"

„Upokoj sa upokoj sa do pekla veď my nie sme v NCIS alebo CSI ja jej žiadne omamné látky dať nemôžem mám tu maximálne tik-taki ale tie nám asi nepomôžu."

„TAK TEBE JE JEDNO ŽE JEDEN Z NAŠICH BRATOV JE V DAJAKOM TMAVOM SKLADE PRIVIAZANY O STOLIČKU A ÚSTA MÁ ZALEPENÉ IZOLEPOU!?"

„Fakt by som mala odinštalovať tie krimi stanice," zašomral RM.

Suga už začal znova otvárať ústa ale mne už to jeho vrieskanie začalo liezť na nervy.

„HEJ TY JA SOM J-HOPOVI NIČ NESPRAVILA NORMÁLNE SOM HO STRETLA V OARKU SPRAVILA SI S NIM FOTKU A KED SOM ZISTILA ZE JE NA NEJ DAJAKÝ ODKAZ TAK STE MA UNIESLI!"

„AKÝ ODKAZ?!"

„Smrť JH 18 BBHA"

„ONI HO CHCU ZABIŤ AAAAAAAAA "

„kľud kľud mi ho zachránime BBHA je miesto 18 je hodín."

„tak to si mohla povedať skôr do pice veď je 17:45!"


---------------------------------------------------(⁠●⁠♡⁠∀⁠♡⁠)----------------------------------------------------

Čauko ľudia ospravedlňujem sa za nadávky sa za to že naposledy bola časť v decembri alebo kedy tak či tak uživajte prázdniny paa



Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 28 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

CestaOnde histórias criam vida. Descubra agora