Prítomnosť
Beriem batoh a kľúče skontrolujem peňaženku a mobil a môžem ísť. Budem z domu prejdem cez záhrady a odomknem si bráničku. Naozaj nemôžem uveriť že som to spravila!
Dobre dobre kontrolujem si batoh ešte raz či mám všetko. Náhodou mám. S Laurou sa máme stretávať o jednej na autobuske ktorá je na bratislavskej takže výhoda pre mana lebo ja bývam presne tri kroky od nej. Už som tu keď ma zrazu niekto poklepe po pleci. V hlave mi už idú vseliale predstavy kto to môže byť nejaký pedofil vrah alebo pouličná banda. Predsa nie je normálne aby vás niekto o 00:57 klepal po pleci na autobusovej zastávke kde v noci autobusy takmer nechodia. So strachom sa otočím a vidím svoju kamarátku Teri ako sa škerí na mojom vystrašenom výraze . „Hej, ty čo tu robíš? " pýtam sa jej. „Včera som počula vás rozhovor o tom ako sa chystáte vypadnúť z domu na koncert Stray Kids a BTS a ty predsa dobre vieš že ja skz milujem tak som si povedala že sa pridám k vám,"usmieva sa na mňa. „Hej, hej viem ale mohla si aspoň napísať by sme ťa zobrali zo sebou." „Ano viem len som chcela vidiet ten tvoj výraz keď ma tu zbadáš." No to s Ati podarilo odpovedám jej v duchu.
All my friends are toxic, all ambitionless,So rude and always negative...
Aaaa to je moje zvonenie dopne mi. Hodím batoh na zem a začnem sa v ňom prehrabávať aby som našla svoj mobil. Jasne že musí byť na spodku. No hádajte kto volá. Tipujem že ste uhádli nikto iný než Laura.
-Áno Laura?
-Ja eee Veve máme taký menší problém teda ja mám problém
-No vrav
-Ja som trošku chorá tečie mi z nosa a kašlem
-Oh noooo tak to asi nepôjdeš?
-Nie veru nie veľmi ma to mrzí prepáč ty pôjdeš?
-Hej hej túto na zastávke má prepadla Tereza takže aspoň nepôjdem sama
-Aha okej potom volaj naozaj ma mrzí že nemôžem ísť všetko mi pekne natočíš je to to jasné a keď budú dávať autogramy tak si vypýtal jeden s venovaním pre mňa je to jasné?
-Hej hej neboj budem volať
- Jasné musím končiť lebo niekto sa pravdepodobne zobudil
-aha okej psa
-paapaa
„Tak čo kade pôjdeme?" spýtala sa Tereza. „S Laurou sme mali taký plán že túto nám o 1:27 bus.Potom vystúpime na železničnej stanici t nastúpime na vlak odvezieme sa na hlavnú stanicu v Ba tam prestupime na druhý vlak a stáde pôjdeme do Prahy na hl. stanicu to je zatiaľ všetko čo potrebuješ vedieť na teraz potom ti poviem viac." „Inak, čo si si zbalila?"spytala som sa Teri.
____________________
Nazdárek dlho ste o mne nepočuli čo? Veľmi sa ospravedlňujem že nevidavam častejšie slubejum vám že sa budem snažiť vydávať častejšie ale aj škola je takže pokúsim sa vymyslieť presne kedy buďme vydávať teda ktoré dní. Okrem toho táto časť je venovana mojej najlepšej kamoške a mojej kamoške druhej ona vie ktorú myslím (že ty Simp) práve tieto dve mi dali motiváciu napísať ďalšiu čast.
Okrem toho dnes má Han narodky.Všetko najlepšie 🎉🎉🎉. Zajtra má zas narodky Felix talzesa tešte lebo aj na jeho narodky vydám novú časť.
B. <3
YOU ARE READING
Cesta
FanfictionDve 14 ročné dievčatá ujdú z domu aby mohli ísť na koncerty. No nielen na také hocijaké koncerty chystajú sa na koncerty dvoch známych k-popových skupín BTS a Stray kids. Ako to dopadne uvidíte keď si prečítate