Minulosť

44 2 0
                                    

Zobúdzam sa o 23:47. Musím sa doslova prehovárať aby som vstala lebo tak dobre sa mi leží v posteli. No čo už dneska je prelomový deň zlé je len to že Peťo (môj brat)ešte nešiel spať a pozerá ešte a nejaké anime. To mi to len zťažuje .Pomaličky sa postavím z postele a hľadám stoličku a ktorej mám položené oblečenie. Mám ho ! Včera večer som si pripravila trojštvrťové nohavice nejaké obyčajne tričko a mikinu samozrejme čisté spodné prádlo.  Snažím sa čo najrýchlejšie a najtichšie prezliecť.Ked už som prezlečená zoberiem si batoh v ktorom mám zvyšné veci a čo najtichšie zídem dolu schodmi. Batoh položím vedľa kúpeľne a chystám sa a prieskum špajze. Musím zobrať nejaké sladkosti a rožky ako sme sa dohodli s Laurou. Najhoršie na našej špajze je to za keď sa chcete dostať k sladkostiam musíte sa buď postaviť priamo na poličku alebo byť dosť vysoký čo však nie je môj prípad tak sa štverám na poličku. Podarí sa mi nájsť balíček maršmelákov nejaké chrumky a 6 keksíkov. Už len tie rožky. Nejakým zázrakom sa  mi podarí zísť z tej poličky bez toho aby som narobila hluk a hľadám rožky. Oukej mám ich. Už ich len natrieť. Spravím 2 šunkové 2 syrové a 2 salámové. Zabalíme ich do servítky ktorú som našla v špajze padám do chodby. Ešte sa stihnem pozrieť na hodinky máme 00:18. Povedala by som že to nie je zlý čas. Východné má privíta nás haukáčik Monty. Mám šťastie že nešteká inak by bolo s mojím útekom amen. Rýchlo sa prezujem do mojich obľúbených extrémne pohodlných Nikeov.Beriem batoh a kľúče skontrolujem peňaženku a mobil a môžem ísť. Budem z domu prejdem cez záhrady a odomknem si bráničku. Naozaj nemôžem uveriť že som to spravila!

Pred 2 rokmi

Dnes je posledný deň prázdnin. Potom pôjdem do ďalšieho ročníka.Nanešťastie nám rozdelili triedu.😭😭😭 Deprimujúce. Jedno slovo ktoré to dokonale vystihuje. Ale aspoň budem mať ďalších kamošov a jasné že aj kamošky 😏😏😏. A však nerada spoznávam pekných chalanov pokiaľ vyzerám takto som tučná tučná a tučná. To som ja meriam nejak 165cm a vážim 51,1kg. Som naozaj tučná. A musím to zmeniť problém je v tom že ani diétu nemôžem držať lebo rodičia a bratia by mi to zakázali. Tak musím cvičiť čo nie je až také ľahké ako to vyzerá je to ťažké a dosť. Hlavne k tomu treba odhodlanie. Ale áno chcem schudnúť na 42kg ale ja nie som akurát ten typ ktorý keď niečo začne tak je isté že to dokončí. V niektorých veciach hej no už viackrát som sa snažila začať cvičiť ale po troch dňoch som to vzdala. Teraz je to však iné keď necvičím brucho tak aspoň prsty alebo líca aby neboli tak hnusne bacuľaté ako teraz. Je mi z nich zle. Vždy keď si robím Mirror selfie vidím svoje bacuľaté prsty a mám chuť si ich odseknúť. No aj keby som chcela tak to nepôjde mám strach z nožov 1.vždy keď idem niečo krájať alebo len vyberám myčku sa buď porežem alebo napr. minule som si takmer pichla nožom do brucha. Je to skrátka panika no a s týmto mi pomáha spievanie . Hlavne kpop BTS a Stray kids NAJLEPŠIE SKUPINY NA SVETE. Obidve doslova milujem. Najprv sa zo mňa stala ARMY avšak moja veľmi dobrá kamska počúva Skz a nakazila aj mňa úprimne nechcem nikoho z ich zradiť ale občas mám pocit že Skz mám viac rada (sorry BTS). Au au auu čo to kurva je?


___________________

Ahojte dlho sme sa nepočuli(idk ako to povedať) predvčerom mal môj obľúbený človek na svete narodeniny anooo je to Jayykayy 💜 všetko najlepšie 🎉🎉🎉.  Už ma 26 rokov. Nemala som veľa času preto lebo sme aj cestovali domov a teraz bude škola (juchuu😭😭) tak sa pripravujem ale máme tu ďalšiu kapitolu. Vraciame sa v nej do Vevinej minulosti prečo zistíte ( niekedy). 

Prajem vám úspešný začiatok roka snáď sa vám bude dariť 

B.😚

CestaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang