2

467 21 0
                                    

<dupla randi>

"Appa! Én... eh, miért nem viseltek ruhát apuval?" Mia kérdése Jimin-t váratlanul érte, és még Jungkook-ot is, aki még mindig mélyen aludt, kirángatta álomvilágából, és felrázta az ágyból.

Azonban nem felejtette el betakarni felsőtestét a takaróval, és a legjobb kínos mosollyal a lányára nézett: "kis hercegnő, mit keresel itt kora reggel?".

"Ahh, Yoongs bácsi itt van TaeTae oppával! Azért jöttem, hogy felébresszelek titeket, de aztán megláttam..." Jimin gyorsan odasietett a kislányhoz és befogta a száját, mielőtt tovább fecsegte volna a felesleges kijelentéseket: "Mia, talán készülődnöd kéne az iskolába, későre jár!". Óvatosan kilöki a lányt a nagyszobájukból, amelynek még mindig szex- és ondószaga van.

"Appa! Ne lökdöss, anyu épp meleg vizet készít, úgyhogy nem kell sietni..." - motyogta, ahogy "kilökte" a helyiségből és a szobája irányába indult.

Amint a lány elment, Jimin visszament a szobájukba a takaróval, ami inkább paplanra hasonlított, és a teste köré terítette, "szent tehén, Mia egy szuper veszélyes gyerek" - rázta a fejét és csettintett.

"Gyere ide kicsim, még több ölelést akarok" Jungkook kinyújtotta a karját, mint egy gyerek, aki még több anyatejre vágyik. Amióta hat hónapja összeházasodtak, Jungkook egyre ragaszkodóbb, gyerekesebb és extra igényes lett.

Ezek az oldalak azonban csak akkor látszanak, amikor Jimin mellett volt. Egyébként szinte lehetetlen, hogy mások találkozzanak Jungkook ezen oldalával a nyilvánosság előtt, mivel ő még mindig a híres, rendkívül jóképű, gazdag és tehetséges Golden Closet Enterprise vezérigazgatója.

"Ölelkezik a seggem! Majdnem elkapott minket az a szeretett lányunk, szerencse, hogy vannak ezek a takarók, különben mindketten halottak lennénk"- kiáltotta Jimin, miközben felkapta a túl hosszú takarót, hogy megakadályozza, hogy a hideg padlón húzódjon.

"Ah baby...ő csak egy gyerek, úgyis biológiát fog tanulni az iskolában" Jungkook megfordul és arcát mélyen a párnákba temeti, mivel Jimin nem volt hajlandó több ölelést adni neki.

Jimin összeszorította az ajkait, mielőtt átmegy a fürdőszobába, hogy felfrissítse magát, mielőtt munkába megy.

"Máris mész fürödni?" Jungkook felült az ágyban.

"Igen, Yoongi hyung és Taehyung itt van.Megígértük, hogy elmegyünk dupla randira reggelizni, emlékszel?" Jimin kiabált a fürdőszobából, ami a hatalmas hálószobával szemben volt.

Jungkook felborzolta a haját, ahogy nyögött, valószínűleg még néhány órát kell szenvednie, látva azt az új párt, ahogy a salátája előtt játszanak szerelmespárt egy ilyen csodálatos kora reggelen.

Néhány pillanattal később Jimin kijött a fürdőszobából, és egyenesen a gardróbszekrényhöz ment átöltözni. Mindig extra időt töltött azzal, hogy kiválassza a legjobb öltözéket, hogy jól mutasson a világ előtt, és a divatján keresztül mindenkinek elmondja a történetét.

Nagyjából 15 perccel később Jimin kisétált a gardróbból, és férjének leesett az álla a halálosan gyönyörű megjelenésétől.

Fekete szmokingot viselt, alatta Chanel fehér inget és fekete nadrágot. Hogy teljessé tegye megjelenését, a szmoking bal oldalán egy keresztjeles hajtókatűt helyezett el, így az egész öltözék tökéletesen tökéletesnek tűnt.

𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now